נתניהו מסביר את המשפט השנוי במחלוקת - סרוגים

נתניהו מסביר את המשפט השנוי במחלוקת

כשנה וחצי אחרי המשפט השנוי במחלוקת פרסם נתניהו סרטון המיועד למגזר הערבי ובו הוא מסביר למי התכוון כשאמר "הערבים נוהרים לקלפיות". צפו

author-image
נתניהו מסביר את המשפט השנוי במחלוקת
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

כשנה וחצי אחרי שאמר כי "הערבים נוהרים בהמוניהם לקלפיות", אמש (שני) פרסם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סרטון המיועד למגזר הערבי ובו הוא מסביר למי הוא התכוון כשאמר את המשפט ההוא.

בפתח הסרטון אמר נתניהו: "אף על פי שהתכוונתי למפלגה פוליטית ספציפית, אנשים רבים נפגעו, וניתן להבין זאת".

לדבריו: "אני התנצלתי על האופן שבו הובנו דבריי. אלא שהיום אני מבקש ללכת צעד אחד קדימה. היום, אני מבקש מכם אזרחי ישראל, לקחת חלק בחברה הישראלית – בהמוניכם. עבדו בהמוניכם, למדו בהמוניכם, שגשגו בהמוניכם. ישראל חזקה בזכות – ולא למרות – הגיוון והפלורליזם שמאפיינים אותה".

(הסרטון מיום הבחירות)

בהמשך, פירט נתניהו את הישגי האזרחים מקרב המגזר הערבי ואמר: "למעלה מ-20% מאזרחינו הם ערבים. אתם הגעתם להישגים מדהימים – שופטים בבית המשפט העליון, חברי כנסת, סופרים בעלי שם, רופאים, רוקחים, יזמים, בעלי חברות בתעשיות ההייטק, מדענים. אני גאה בתפקיד שאתם ממלאים בהצלחתה של ישראל. אני רוצה שתמלאו תפקיד גדול אף יותר", אמר.

לקראת סוף דבריו אמר נתניהו: "אני גאה על כך שהממשלה בראשותי קיבלה לאחרונה החלטה להשקיע משאבים גדולים מאוד בקהילות הערביות. היישובים הערביים זוכים לתמיכה חסרת תקדים בתשתיות ציבוריות, בתחבורה, בתעסוקה, ברווחה, בעוד הרבה תחומים. והסיבה לכך היא פשוטה. העתיד שלכם הוא העתיד שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו