בשידור ישיר: הילולת מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל - סרוגים

בשידור ישיר: הילולת מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל

בהר המנוחות בירושלים מתקיימת האזכרה השנתית לראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל. במקום תתקיים תפילה ואמירה סליחות, והקרנת סרטונים נדירים של הרב זצ"ל. צפו בשידור הישיר

author-image
בשידור ישיר: הילולת מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל
  צילום: ארגון רבני קהילות

בהר המנוחות בירושלים מתקיימת הערב (ה') האזכרה השנתית למרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

בשנה שעברה השתתפו יותר מ-25,000 איש, שבאו להשתטח על ציון הרב הרב החל משעות הערב של יום חמישי עד כניסת השבת שלמחרת, בתפילה, ובבקשה שיעמוד הצדיק בתפילה למענם בפני בורא עולם כמו שעשה בחייו.

באגד מתגברים את האוטובוסים להר המנוחות החל משעה 17:00 לציון הרב ומיד בסיום ההילולא בדרך חזור לתחנה המרכזית.

צפו בהילולת הרב אליהו בשידור ישיר

(השידור יחל בשעה 18:30)

החל מהשעה 18:30 יתכנסו הפוקדים את ציון הרב ברחבת הר המנוחות בירושלים ואמירת תהילים. בהמשך יתקיים מעמד אמירת סליחות ברוב עם על ישועות הפרט והכלל יחד עם רבנים, מנהיגי ציבור, מכל הגוונים החוגים והעדות באחדות.

בשעה 19:30 תפילת מנחה ודברי תורה מפי בניו של מרן הרב – הרב שמואל אליהו שליט"א רבה של צפת, והרב יוסף אליהו שליט"א ראש בית המדרש "דרכי הוראה לרבנים" ורבה של שכונת "קרית משה" בירושלים ורבנים נוספים.

על גבי מסך ענק יוקנו דברי הנואמים ובמהלך הערב יוקרנו קטעי וידאו נדירים ומרגשים של הרב.

IMG_0797

צילום: ארגון רבני קהילות

השנה בפרויקט מיוחד של בית המדרש "דרכי הוראה לרבנים" בראשות בנו של מרן הרב, הרב יוסף אליהו שליט"א יסיימו כ 250 רבנים מבית המדרש יחד את כל הש"ס לעילוי נשמתו של מרן הרב אשר עוד בחייו לפני למעלה מ 30 שנה דאג להקמתו וביסוסו של בית מדרש חשוב זה אשר יצאו ממנו מאות רבני קהילות בארץ ובעולם, ואשר מסר בו הרב שיעורים תמידים כסדרן. המעמד המרגש של סיום הש"ס יתקיים במהלך ההילולא.

בשעה 21:00 בדיוק תפילת ערבית.

במהלך כל ההילולא יועמד לרשות הבאים שתיה קרה וכיבוד קל וכן דוכנים לרכישת ספרי מרן הרב, וספרים שנכתבו על מרן הרב. כאשר השנה יצא לאור לרגל ההילולא שני כרכים עבי כרס בהלכות שבת שיוצאו לאור משיחותיו וכתב יד קודשו של הרב זצ"ל.

6 IMG_0637

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו