הכבאים הצליחו להשתלט על שריפת הענק - צפו - סרוגים

הכבאים הצליחו להשתלט על שריפת הענק – צפו

כ-60 צוותי כיבוי ו-130 כבאים יחד עם 10 מטוסים נאבקים בשריפת הענק שמשתוללת בדרום מערב ירושלים - אזור גבעת שאול והר המנוחות. צפו בתמונות מתוך הכיבוי

author-image
הכבאים הצליחו להשתלט על שריפת הענק - צפו
  (צילום: נעם רבקין פנטון/פלאש90)

כ-60 צוותי כיבוי ו-130 כבאים עמלים בשעה זו לכבות את שריפת הענק שמשתוללת בדרום מערב ירושלים – אזור גבעת שאול והר המנוחות.

בנוסף לכוחות הקרקע מסייעים 10 מטוסי כיבוי המטילים כל העת חומרים מעכבי בעירה אל הלהבות.

השריפה פרצה באזור היער שמדרום וממערב לשכונת גבעת שאול, והתקרבה עד לאזור התעשיה ברחוב כנפי נשרים ומאיר חפצדי, וכן להר המנוחות.

מעדכון שנמסר באזור השעה 15:00 ע"י מפקד מחוז ירושלים טפסר בכיר אלי פרץ המפקד על הכוחות בשריפה, עולה כי מסתמנת שליטה בשריפה ולוחמי האש במאמץ אדיר ובסיכון עצמי רב הצליחו לאגף את האש בכל החזיתות לבלום אותה ובכך למנוע פגיעה קשה בתושבי השכונות הסמוכות ומבני ציבור ותעשיה רבים.

(צילום: באדיבות אתר ynet)

כעת לוחמי האש פועלים לכיבוי סופי של האש ומניעת התחדשותה בשנית במיוחד עקב כך שבזמן הקרוב אמורה להתחזק הרוח (רוח דרום מערבית במהירות 20 קשר-38 קמ"ש) והיא עשויה ללבות את מוקדי הבעירה.

במשך השריפה נסגר לתנועה כביש מספר 1 לסירוגין, וכן פונו מספר מבני עסקים ותעשייה באזור גבעת שאול, מחשש כי הלהבות יגיעו לבניינים בהם הם נמצאים וכן בשל העשן הכבד האופף את האזור.

גלריה ענקית מהשריפה בירושלים

(צילום: נעם רבקין פנטון/פלאש90)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גדולי דורינו פסקו שגיוס אסור וזה בגדר של ייהרג ואל יעבר
| 15-06-2016 19:12
גדולי דורינו פסקו שהגיוס אסור וזה בגדר של ייהרג ואל יעבור, וזה הוראה בעניינן של שלוש מצוות לא תעשה העומדות על פי ההלכה מעל פיקוח נפש. מצוות אלה הן: לא תרצח, איסור עריות-וניאוף, ואיסור עבודה זרה. משמעות ההוראה היא שגם לא להתגייס למקום שעוברים שם ג' עבירות החמורות, בגדר של ייהרג ואל יעבור.
2
לך לאישפוז!! אולי וטרינר יוכל לעזור לך.....
למספר 1 | 16-06-2016 8:39