מתקפה חסרת תקדים: "יהודה גליק התחיל את האינתיפאדה האחרונה"

מתקפה חסרת תקדים: "יהודה גליק התחיל את האינתיפאדה האחרונה"

סגן שר האוצר, איציק כהן, ממשיך את המתקפה החריפה נגד חבר הכנסת יהודה גליק. "עובר על אחד האיסורים החמורים ביותר ביהדות"; האזינו

author-image
"יהודה גליק התחיל את האינתיפאדה האחרונה"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

סגן שר האוצר, חבר הכנסת איציק כהן (ש"ס) ממשיך את המתקפה החריפה כלפי חבר הכנסת יהודה גליק ומאשים אותו בפתיחת האינתיפאדה הנוכחית.

בראיון לגל"צ התייחס כהן להחלטה לאפשר לחברי כנסת לעלות שוב להר ואמר כי זו "החלטה אומללה שלא באה לשרת אף עניין ערכי".

"הערך היחיד שהיא משרתת היא התגרויות והתלהמויות בין שני גופים שאינם דתיים. חברי הכנסת הערבים שרוצים לעלות להר הבית אינם דתיים. אני אומר באחריות – אין להם שום קשר לדת".

"חברי הכנסת היהודים שרוצים לעלות להר הבית יודעים שיש איסור הלכתי גורף בנושא" הוסיף כהן, "יהודה גליק עובר על אחד האיסורים החמורים ביותר ביהדות. כל האינתיפאדה האחרונה קרויה על שמו של יהודה גליק. הוא התחיל את האינתיפאדה הזאת".

https://soundcloud.com/glz-radio/isaacc

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
יצחק כהן שכח...
| 14-06-2016 22:15
שכח על מה נחרב הבית. על שלא נהגו כבוד זה לזה...
2
מפני שהם חושבים שכולם תמימים, הם אלו שהתחילו את השואה האיומה והאכזרית בתחילה הסיתו כל המדינה ואחר כל את כל העולם.אין יום שהמנהיגים לא מסיתים לתקוף אותו ולא להיכנע, הם מסיתים את כולם להילחם בו וממרידים וממאיסים אותו בפייסבוק ובכל האמצעים, כבר חמש עשרה דנים שהוא חי בסיוט מתמשך, משפילים אותו בשקרים שלא היו מעולם כדי להציל את כבודה של מי שבאמת עשתה את מה שהם מעלעלים.
| 15-06-2016 7:00
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , והאמת הוא שכל דבריהם שקרים. והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני העו״ס ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם לאחר שהוציאו ממנו גט, ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, מהרגע הראשון שהכירו אותו, בלי סיבה, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית הוריה, הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתולים וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמדת את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שכבר הודתה, היא מפיצה שקרים.
3
אז אמר
יוסף המספר | 15-06-2016 7:51
את מי הוא מעניין בכלל ומה איכפת לנו מהשטויות שיוצאות לו מהפה?
4
תכל'ס - כהן צודק
אמתי | 15-06-2016 9:12
זו האמת. הוא עובר על איסורים חמורים. למי שלא יודע, גליק עומד מאחורי מפעל ה'סטודנטים למען הר הבית' ועוד כמה טרנדים דומים. הוא גורם יום יום ליהודים רבים לחלל את קדושת מקום מקדשנו. מוטב היה אם היה טורח לחבר את כל ה'עולים' ליהדות, לפני ש'מחבר' אותם לטרנד הר הבית.
5
לא מעניין
| 15-06-2016 14:55