הותרו לפרסום שמות הנרצחים: "הבן שלו התעקש לא לשבת שם" - סרוגים

הותרו לפרסום שמות הנרצחים: "הבן שלו התעקש לא לשבת שם"

הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת נרצחי הטבח במתחם שרונה בתל אביב: עידו בן ארי, אילנה נאווה, מיכאל פייגה ומילה מישייב הי"ד. "החיים כבר לא יהיו אותו הדבר"

הותרו לפרסום שמות הנרצחים: "הבן שלו התעקש לא לשבת שם"
  עידו בן ארי הי"ד (צילום: מתוך ynet)

הפיגוע בתל אביב.

לפני זמן קצר (חמישי) הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת נרצחי הטבח במתחם 'שרונה' בתל אביב.

מדובר בעידו בן ארי, בן 41 מרמת גן. אילנה נווה, בת 39 מתל אביב, מיכאל פייגה בן 58 ממדרשת בן גוריון ומילה מישייב בת 32 מראשון לציון.

רעייתו של עידו הי"ד, שהיתה אתו בבית הקפה בו בוצע הפיגוע, מאושפזת במצב בינוני בבית החולים איכלוב.

רעות, אחותו של עידו, סיפרה ל-ynet כי "הם ישבו ב'בנדיקט' למורת רוחו של הבן שהתעקש שהוא לא רוצה לשבת שם. לבסוף הבן השתכנע". האחות סיפרה עוד כי עידו שירת בסיירת מטכ"ל. "הוא היה מילואמיניק מצטיין הנשיא, מלח הארץ, אבא מקסים, אח נפלא, שעבד בתפקיד בכיר בחברת קוקה קולה והיה מוערך מאוד".

רעות אמרה עוד כי "הוא היה האח השלישי מבין ארבעה אחים. המשפחה מלוכדת מאוד, החיים נגמרו להורים שלי ולנו, כלום לא יהיה אותו הדבר. הוא היה המצחיק, היוזם, מי שמפיח חיים בכל שיחה ובכל מפגש, אנשים אהבו להיות לידו".

הלוויתו של עידו בן-ארי ז"ל תתקיים היום בשעה 18.00 בבית העלמין ביבנה.

אילנה נבעה (נווה) תושבת תל אביב-יפו היא אחת מהרוגי הפיגוע אמש בשרונה מרקט, בת 40 במותה. הותירה אחריה זוג הורים, בעל וארבע בנות. עובדים סוציאליים מטעם מינהל השירותים החברתיים נמצאים בשעה זו בבית המשפחה ומעניקים להם את כל הסיוע הנדרש. הלווייתה תתקיים בשעה 14:00 בבית הקברות ירקונים.

הלוויתה של מילה מישייב הי״ד תתקיים מחר, יום שישי, בשעה 14:00.

מדרשת בן גוריון: תושבי מדרשת בן גוריון המומים וכואבים את הרצחו של ד"ר מיכאל פייגה, בפיגוע הנוראי בשרונה. מיכאל חבר סגל האקדמאי במכון בן גוריון לחקר ישראל והציונות, בעל ואב לשלוש בנות. משפחת פייגה התגוררה שנים רבות במדרשת בן גוריון. בחמש השנים האחרונות מתגורר עם נורית רעייתו במרכז הארץ. מועד הלוויתו יפורסם בהמשך.

WhatsApp-Image-20160609

ד"ר מיכאל פייגה הי"ד (דני מכליס אוניברסיטת בן גוריון)

 

 

בתוך כך, שני המחבלים שביצעו את הטבח במתחם שרונה בתל אביב הם מוחמד מחאמרה וחאלד מחאמרה, בני דודים בני 21 מהעיירה יטא שליד חברון. גורמים במנגנוני הביטחון הפלסטיניים מסרו ל-ynet כי השניים, שרצחו כאמור ארבעה ופצעו 16, נעדרו מבתיהם במשך יומיים לפני ביצוע הפיגוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
גרוש המשפחה יגרום למחבל הבא לבצע פיגוע
תחשבו על זה | 09-06-2016 9:42
צודק .לכן צריך....
| 09-06-2016 9:59
לגרש את כל הערבים מהמדינה . כולל כל השמאלנים שנותנים להם רוח גבית .