הכסאח בבית היהודי: אורי אראל זועם על המדליפים - סרוגים

הכסאח בבית היהודי: אורי אראל זועם על המדליפים

המתיחות בבית היהודי נמשכת. אורי אריאל זעם על ההדלפה מתוך ישיבת הסיעה בה נזף בבנט על התנהלותו מול נתניהו. בצהריים הוא צייץ בטוויטר האשמות קשות נגד "הצבועים"

הכסאח בבית היהודי: אורי אראל זועם על המדליפים
  (צילום: יצחק הררי/פלאש90)

מתיחות בבית היהודי. הכסאח בין אורי אריאל לנפתלי בנט נמשך.

הבוקר פרסמנו בסרוגים כי בישיבת סיעת הביתה יהודי אתמול נזף יו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל ביו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, בעקבות האולטימטום שהציב לראש הממשלה בפרשת המזכיר הצבאי ואמר לו "אני לא אוהב את דרך המשברים, זה לא יעבוד, כל הדיאליזות בעולם לא ינקו את הדם הרע ביניכם."

בצהריים צייץ אורי אריאל בטוויטר האשמה נגד גורמים בסביבת בנט: "אחרי ההדלפות המכוונות מישיבת סיעה נזכרתי בדברי ינאי ״אל תתיראי לא מהצדוקים ולא מהפרושים אלא מהצבועים שעושים מעשה זימרי ומבקשים שכר כפנחס״.

כזכור, ביום ראשון אחרי חצות, הסתיים משבר המזכיר הצבאי, בהישג חלקי של בנט, לאחר שהוא ונתניהו קיבלו את פשרת ליצמן, כי ראש המטה לבטחון לאומי (מל"ל) יהיה המזכיר הצבאי שיעדכן את שרי הקבינט בנושאים בטחוניים. הפשרה בעצם משמרת את המצב הקיים כרגע, ובכך אין לבנט הישג מיוחד, ומאידך כרגע תפקיד ראש המל"ל לא מאויש לאחר שיוסי כהן ששימש בתפקיד מונה לראש המוסד לפני כשלושה חודשים.

המתיחות בבית היהודי, לא כוללת רק את אורי אריאל, גם כתב ynet אטילה שומפלבי מדווח על חוסר שביעות רצון של חברי הכנסת של המפלגה מהתנהלות היו"ר ובעיקר על התנהלות ישיבות הסיעה בה מחליט בנט מראש מה יהיו התוצאות: "אנחנו משתתפים בישיבות האלה כסטטיסטים בהצגה של בנט", מצטט שומפלבי אחד מחברי הכנסת של המפלגה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
תדרשו מסמוטריץ בדיקת פוליגרף
יעקב לוין | 31-05-2016 13:47
2
ברור שבנט הדליף
חיים | 31-05-2016 14:27
האיש פוליטיקאי קטן מהזן המגעיל ביותר. עבד על כולם בסיפור מול ביבי והתקפל. רק תקשורת יודע לעשות
3
כבוד
דוד | 31-05-2016 14:30
בנט מחפש רק כבוד התנהלותו מול נתניהו אינה מוסיפה כבוד לבית היהודי כדאי שידאג לתיפקודו של בן דהן במשרד הביטחון אני מציע שיהיה מאמן ניבחרת הכדור רגל של הכנסת
4
מדהים. מי שלא מוכן להיות בובה בקבינט עושה אותו דבר
אבי | 31-05-2016 18:40
במפלגה שלו