סקר רשת ב': קדימה 2 מנצחת את הבחירות - סרוגים

סקר רשת ב': קדימה 2 מנצחת את הבחירות

סקר של רשת ב' מעלה כי מפלגה חדשה של משה כחלון עם בוגי יעלון וגדעון סער מנצחת את הבחירות ומורידה את הליכוד ל-21 מנדטים. הבעיה - לא תוכל להקים קואליציה

author-image
סקר רשת ב': קדימה 2 מנצחת את הבחירות
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

סקר בחצי היום השישי של רשת ב' מעלה כי מפלגת מרכז חדשה עשויה לנצח את הבחירות הבאות.

לפי הסקר, מפלגת מרכז משותפת מיוצאי הליכוד וכולנו – בראשות משה כחלון, בוגי יעלון וגדעון סער תזכה ל-25 מנדטים. הליכוד ייחלש כמעט בשליש ויצטמצם ל-21 מושבים בלבד. יש עתיד של יאיר לפיד שבסקרים האחרונים כבר הגיעה ל-20 מנדטים נחלשת ל-13 בלבד.

בימין – הבית היהודי תזכה ל-10 מנדטים לעומת ישראל ביתנו שתעלה גם היא ב-2 מקומות ל-8 מנדטים. בסך הכל גוש הימין מונה 43 מנדטים.

במפלגות החרדיות יהדות התורה מתחזקת ל-8 מנדטים וש"ס נחלשת ל-6 מנדטים ובסך הכל מונה גוש החרדים 14 מנדטים.

גוש המרכז של קדימה ב' ויש עתיד מונה 38 מנדטים.

בשמאל, המחנה הציוני נחתך ביותר מחצי ל-11 מנדטים בלבד. מרצ שומרת על כוחה עם 5 מנדטים והרשימה המשותפת גם היא עם 13. בסך הכל גוש השמאל מונה 29 מנדטים.

במצב כזה, קואליציית ימין-חרדים תגיע ל-57 מנדטים מה שיצריך את הליכוד להוסיף מפלגה מהמרכז ובעצם לפצל את קדימה ב' או לחבור ליש עתיד. מצד שני, המפלגה החדשה תוכל להקים קואליציה עם הליכו, החרדים והמחנה הציוני שתזכה ל-71 מנדטים, לחילופין עם יש עתיד והמחנה הציוני בתוספת מנדט אחד משאר המפלגות (ליברמן/מרצ/חרדים).

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
מפלגה של drop-outs!!
אלי | 27-05-2016 14:26
2
הסקר הזה מבשר על העלמות השמאל
שלומי | 27-05-2016 14:27
בוגי וסער הם יותר ימין מביבי, וגם כחלון מרכז ימין. נניח שלפיד מרכז קלאסי. גוש השאל צוצמצם ל16 מנדטים (המפלגות הערביות לעולם לא ישבו עם מפלגה ציונית באותו קואליציה). זה אומר שהימין יוכל להקים קואליציה אפילו ללא החרדים.
3
איך יש עדיין תמימים שבוחרים שס????
יואב | 27-05-2016 15:40
לא קולט איזו תמימות טיפשית לספרדים חבל שהם לא משתמשים בה כבעבר לאמונה וקיום המצוות
4
כחלון לא איש ימין לא היה וגם עתה לא
לידיעת הקוראים | 27-05-2016 15:58
יעלון הוא שמאלן בתחפושת ימני. גדעון סער הוא היחיד שהוא איש ימין וחבל עליו אם הוא מצטרף לכנופיה שבה נמצא כחלון שעובד על אנשים.
5
בנט ואיילת שקד - זה הזמן שתצטרפו לליכוד!
בת אל | 27-05-2016 16:23
הציבור הדתי חייב להשפיע מתוך מפלגה גדולה. מספיק עם המשחקים המטופשים. די
6
הדברים האלה פשוט לא יקרו
ליבנה | 27-05-2016 17:18
אם בוגי יחזור הוא יקים מפלגה לבד סער הוא יותר ימני, בוגי רוצה להקים מפלגת שמאל קיצוני אנטישמית למגיב 2 - כל מי שמנית הם שמאל. בוגי - ידועים מעשיו במשרד הביטחון. לפיד - ידוע. סער - פחות. וביבי - ידוע גם כן.
7
תקשיבו סקר שערכתי בלעדי
| 27-05-2016 17:56
אם בוגי ובוזי יתאחדו עם המומינים, יאיר לפיד,ביל קוסבי,הרב בא גד והיי בינבה הם יזכו ל31 מנדטים. די כבר עם הסקרים ההזויים והדימיוניים האלה.
8
תקראו את זה
| 27-05-2016 19:06
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , והאמת הוא שכל דבריהם שקרים. והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני העו״ס ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם לאחר שהוציאו ממנו גט, ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, מהרגע הראשון שהכירו אותו, בלי סיבה, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית הוריה, הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתולים וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמדת את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שכבר הודתה, היא מפיצה שקרים.