הלחץ עובד: נהרס המבנה הפלסטיני הלא חוקי. צפו - סרוגים

הלחץ עובד: נהרס המבנה הפלסטיני הלא חוקי. צפו

בעקבות הלחץ המתמשך ביצע המנהל האזרחי הבוקר הריסת מבנים נוספת בלתי חוקית במאחז פלסטיני שעל אדמות מדינה בצמוד לכביש 1 מתחת לכפר אדומים. המאחז נבנה במימון האיחוד האירופי

author-image
הלחץ עובד: נהרס המבנה הפלסטיני הלא חוקי. צפו
  צילום: פורום עוטף ירושלים

בעקבות הלחץ המתמשך של ״פורום עוטף ירושלים״ ביצע המנהל האזרחי היום בבוקר (ה') הריסת מבנים נוספת בלתי חוקית במאחז פלסטיני שעל אדמות מדינה בצמוד לכביש 1 מתחת לכפר אדומים. המאחז הלא חוקי נבנה במימון האיחוד האירופי כאשר רק לפני כחודש ביקרו במקום חברי הכנסת משדולת ארץ ישראל.

ההריסה מצטרפת לשורת הריסות השבוע של מבנים בלתי חוקיים שנבנו על ידי האיחוד האירופי בואדי קלט וכן בח'רבת מרגם ואדמות מדינה.

יש לציין כי בחודשים האחרונים ביצעו בפורום עוטף ירושלים קמפיין מאסיבי כנגד שגריר האיחוד האירופי לארס פאבורג אנדרסן וקראו ״לרסן את אנדרסן״, כמו גם סרטוני ההסברה של תנועת רגבים.

בנוסף קיימה אתמול ועדת משנה בועדת חוץ וביטחון בראשות ח״כ מוטי יוגב דיון בנושא בו התריעו חברי פורום עוטף ירושלים כי המאחזים לאורך כביש 1 הם פצצת טרור מתקתקת וכבר עכשיו חלה עליה במספר אירועי זריקות האבנים ובקבוקי התבערה לאורך הכביש.

בפורום עוטף ירושלים בירכו על פעולות ההריסה ואמרו כי מדובר באכיפה הנצרכת על פי החוק. ״אנו מברכים את המנהל האזרחי על הפעולה החשובה.  אנו עדים לשינוי כיוון חיובי ואנו שמחים על כך. במרחב אדומים ישנם עשרות מבנים בלתי חוקיים ואנו מקווים כי אכיפת החוק כלפי העבריינות האירופית והפלסטינית תמשך ביתר שאת״

Image 7.4.2016 at 10.29 (1) Image 7.4.2016 at 10.22

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו