מאיר אטינגר: "שחררו אותי לברית של בני" - סרוגים

מאיר אטינגר: "שחררו אותי לברית של בני"

העצור המנהלי מאיר אטינגר פנה לרשויות שב"ס בבקשה כי יינתן לו להשתתף בברית של בנו הבכור. עו"ד סימה כוכב "זכותו לקחת חלק בברית המילה של בנו"

author-image
מאיר אטינגר: "שחררו אותי לברית של בני"
  (צילום: פלאש90)

העצור המנהלי מאיר אטינגר אשר שוהה במעצר מנהלי בכלא אשל בבאר שבע פנה לרשויות שב"ס בבקשה כי יינתן לו לצאת לחגיגת ברית המילה של בנו הבכור אשר צפויה להתקיים בשבוע הבא.

נזכיר כי אטינגר נעצר לפני מעל ל-7 חודשים בצו מעצר מנהלי אשר נחתם כנגדו ע"י שר הביטחון משה בוגי יעלון. תחילה הוצא כנגד אטינגר צו מעצר לתקופה של שישה חודשים, ולפני כחודש וחצי הורה שר הביטחון על הארכת הצו למשך ארבעה חודשים נוספים.

את אטינגר מייצגת בבקשה לברית עורכת הדין סימה כוכב מטעם ארגון חוננו, אשר ביקשה כי יינתן לאטינגר חופשה מיוחדת בת מספר שעות לצורך ההשתתפות בברית "מר אטינגר הפך לאב לפני מספר ימים ומבקש לממש את זכותו לקחת חלק בברית המילה של בנו. בקשה הועברה לשב"ס ונמצאת כרגע בבדיקת כל הגורמים הרלוונטיים. אנו משוכנעים כי בקשתו תיענה והוא יזכה להשתתף באירוע המרגש – ברית לבנו בכורו" מסרה עו"ד כוכב.

יש לציין כי אטינגר שוהה בתנאי הפרדה ובידוד מחמירים ונאסר עליו לשוחח בטלפון למעט עם חלק מבני משפחתו הקרובים. לאחרונה שבת אטינגר רעב במשך 17 יום במחאה על תנאי מעצרו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
איפה ההומניות???
| 29-03-2016 20:17
2
רשעים פחדנים שמתעללים בנער צעיר
| 29-03-2016 22:51
שלא חטא!!
3
בחור טיפש שמנסה להילחם בממסד.
| 30-03-2016 0:42