בנט משיב למבקריו: "שיתקפו אותי ויגבו את החיילים". צפו - סרוגים

בנט משיב למבקריו: "שיתקפו אותי ויגבו את החיילים". צפו

בועידה נגד החרם על ישראל זעם יו"ר הבית היהודי על יעלון ונתניהו: "מה בער לכך כך הרבה אנשים, הן בממשלה והן באופוזיציה לחרוץ את גורלו של החייל לפני חקירת הפיקוד". צפו

author-image
בנט משיב למבקריו: "שיתקפו אותי ויגבו את החיילים". צפו
  (צילום: RR מדיה, ynet)

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס בדיון לעימות בממשלה על רקע התקרית שבה חייל צה"ל ירה למוות במחבל פלסטיני בחברון.

בנט דיבר בועידה של 'ידיעות אחרונות' ואתר ynet נגד החרם על ישראל מצד ארגוני ה-BDS והתייחס בראשונה לדברי קודמתו בפאנל, ח"כ ציפי לבני.

"אני חלוק באופן יסודי על הניתוח שלה בנוגע הבעיה. הפגיעות ביותר שספגנו היו בגולדסטון ובמרמרה, בעזה. ושם עשינו בדיוק מה שהעולם ביקש. גירשנו 8,000 יהודים והעברנו לאבו מאזן, לא לחמאס. דווקא שם ספגנו את המכות הבינלאומיות הקשות ביותר ולא קיבלנו שום הגנה כשיצאנו להגנה עצמית אלא רק דו"חות. אנחנו היום עם מדיניות לא ברורה. עמדתי על זה שלא תהיה בקווי היסוד מדינה פלסטינית וראש הממשלה מסתובב בעולם ומדבר על שתי מדינות".

אנחנו לא נהיה בני ערובה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

לשאלת המנחה יובל קרני, על כך ש"לממשלה הזו אין מדיניות, כי אם ראש הממשלה מדבר על נאום בר אילן ופתרון שתי המדינות, ואילו שר החינוך מדבר הפוך, אין מדיניות ברורה לממשלת ישראל ואנחנו חוטפים את זה.", השב בנט: בוודאי שמדיניות קוהרנטית היא דבר רצוי, אנחנו בדמוקרטיה. והים המפלגה היחידה שאומרת שלא מוסרים יותר סנטימטר אדמה מהארץ שלנו, זו המפלגה שלנו.

היום אנחנו עם 8 מנדטים, אני חושב שאנחנו נגיע גם ל-30 מנדטים ונוביל מדיניות ברורה. זה אומר שהדרך שלנו תוביל וכשאני מתסכל על הצעירים, יש מגמה טובה ובריאה של שכל ישר ולהסתכל באופן מפוקח על המציאות ולא להתמכר למה שאנחנו כבר מכורים 50 שנה, לפתרון שלא קיים ויוצר קשיים ותסכול כי אנחנו נתקעים במה שאנחנו לא יכולים לפתור, במקום להתעסק במה שאנחנו כן יודעים לעשות."

 בנט בועידת ynet

(צילום rr מדיה באדיבות ynet)

על ההתקפה החריפה של יעלון עליו סרב בנט להתייחס ואמר: "שיתקפו אותי ויגבו את החיילים".

על הנושא עצמו אמר:  הנושא הוא לא בנט ובוגי. היה חייל בשדה קרב, האם אנחנו כנקודת מוצא אוטומטית מייחסים לו כוונות זדון, או כברירת מחדל אנחנו אומרים שהוא שם כדי להגן עלינו. אנחנו צריכים לגבות אותם. זה הבסיס של דרג מדיני, לגבות את המדינה ואנחנו עם החיילים.

לו אני הייתי שר הבטחון. אחרי האירוע הייתי אומר "בואו נחקור", יש לנו סטנדרט מוסרי גבוה, ניתן לחקור. אבל מה בער לכך כך הרבה אנשים, הן בממשלה והן באופוזיציה לחרוץ גורל, לפני חקירת פיקוד, לפני חקירת מצ"ח.

תחשבו תאם על החוקרים, שאחרי שכל צמרת המדינה כבר חרצה את גורלו, אומרים להם 'בואו תחקרו'. מה זה הדבר הזה?! אם הולכים לחקירת מצ"ח – בואו נמתין.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אחר כך בוכים
| 28-03-2016 15:01
למה מקבלים רק 8 מנדטים
2
שוב בנט עם הדמגוגיה הזולה שלו.תפנה את הכסא לאיילת שקד
כולם נגד הצבא ורק בנט בעד..נו באמת | 28-03-2016 15:27
3
בנט יודע טוב מאד שהיתה כבר חקירה
לא אכפת לו לתת נשק לאויבי ישראל,העיקר כמה לייקים | 28-03-2016 15:33
בית המשפט יחליט,לא בנט והלייקים שלו
4
בטח אידיוט תגיע ל 80 מנדטים, בנדיטו מדבר על מוסר
זה שקנה קולות בכסף מחרדים וכך גנב את הבית היהודי, | 28-03-2016 15:45
מאז שהביא אותך ואת שקד הרונצקי הנוכל כמוכם הטרור גבר במאוד אחוזים, בישובי יש"ע שביתי הוא באחד הישוסים, חתיכת בריון טיפש, לך תתן תשובות למבקר היכן מעל מיליון ש"ח שגייסתה להתמודדות למען עצמך ולא נתתה תשובות מספקות למבקר, ספר לנו איך שידרגתה את שק? כולם הרי מדברים על זה, אתה בנדיטו גנב רמאי נוכל האחרון שתדבר על מוסר, עדיף מר בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל ומשה בוגי יעלון שר הביטחון מאחד רמאי גנב נוכל כמוך ביחד עם ליברמן, אם לבית היהודי יהיה שכל צריך לזרוק אותך ואת שקד עם כל התועבה שהבאתם שניכם ביחד עם הרונצקי לבית היהודי. גועל נפש של אנשים אתם.
5
שר דתי בממשלה מגבה רוצח
| 28-03-2016 17:02
6
בנט לצאן של הממשלה עציץ
| 28-03-2016 18:09
לא קובע כלום אין מי שיגן על החייל