סמוטריץ': "לטרור לא נכנעים, טרור מנצחים" - סרוגים

סמוטריץ': "לטרור לא נכנעים, טרור מנצחים"

בעקבות הפרסום לפיוישראל שקלה להחזיר את השליטה הבטחונית בשטחי A לפלסטינים, תקף סמוטריץ' את שר הבטחון "רוצה להחזיר אותנו לאוטובוסים מתפוצצים ברחובות"

סמוטריץ': "לטרור לא נכנעים, טרור מנצחים"
  מה קרה ליעלון? סמוטריץ' (ערוץ הכנסת)

ח"כ בצלאל סמוטריץ' נאם אתמול במליאת הכנסת בעקבות הפרסומים לפיהם ישראל נשאה ונתנה עם הפלסטינים על החזרת השליטה הבטחונית של הרשות ביריחו ורמאללה.

בדיון בכנסת אמר סמוטריץ': "יש דברים שאם לא הייתי רואה, לא הייתי מאמין, קראתי היום שצה"ל מנסה לקדם הסכם עם הפלסטינים שיחזיר את האחריות הביטחונית ברמאללה ויריחו לאחריות הרשות הפלסטינית. במילים פשוטות – להחזיר אותנו אחורה, לפני הישגי "חומת מגן"  ולהפוך את גל הטרור הזה שאנחנו בתוכו – שהוא נורא ואיום אבל בסוף הוא סכינים – להחזיר אותו לתשתיות ולאוטובוסים שמתפוצצים ברחובות, כי זה מה שיהיה לנו כשצה"ל לא יהיה ביריחו וברמאללה ובכל עיר פלסטינית אחרת, וייכנס שם לילה-לילה כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל.

צילום: ערוץ הכנסת

ואני תופס את הראש ואני אומר לעצמי, עוד פעם מערכת הביטחון כדרכה, שר הביטחון שלנו נגרר אחרי מערכת הביטחון, והולך ומאמץ את הרעיונות שלה.

ואני אומר, חברים, הלכתם לאיבוד? איך אמר כאן ראש הממשלה בשבוע שעבר – החלקתם על השכל? טרור מנצחים. לטרור לא נכנעים. והמחשבה הזאת שאם אנחנו נלך לקראת הערבים עוד קצת, ונשפר אצלם את האווירה, ונעזור להם, ונקדם אותם, זה מה שימנע את הטרור – מה, אתם לא שומעים את ההסתה ברשות הפלסטינית? אתם לא שומעים איך יש שם דור שלם שגדל על ברכיה של תקווה להקים מדינה ערבית על חורבותיה של מדינת ישראל ועושה הכול וחותר להגשים אותה, גם והרבה מאוד באמצעות הטרור? אתם לא שומעים דור שלם, שאותה רשות, שאתם רוצים עכשיו להחזיר לידיים שלה את ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל, היא מגדלת אותם, היא מטיפה להם את אותן הטפות, היא הופכת אותם לטרוריסטים?

טרור גודעים באמצעות גדיעת התקווה. אני אומר את זה בפעם המי-יודע-מה כאן, מעל הדוכן הזה: כל עוד לפלסטינים, לערבים ביהודה ושומרון, תהיה תקווה להקים מדינה, הם ישתמשו בטרור כדי לממש את התקווה הזאת. ורק ביום שהם יבינו שחבל על הזמן .

השהיד רוצה למות למען מטרה נעלה, וכשהוא יבין שאין לו מטרה נעלה, אין לו בשביל מה למות, הוא יפסיק למות. זאת הדרך היחידה. ואני קורא מכאן לראש הממשלה ולשר הביטחון, אתם, תפקידכם להנהיג את הצבא, להנהיג את מערכת הביטחון, ולא להיגרר אחריה, והתפקיד שלכם כמדינאים זה לומר את האמירות האלה.

ואגב, מילה אחרונה, אדוני יושב-הראש, התפרסם כאן סקר בשבוע שעבר, וכולם כאן הזדעזעו מהממצאים – אגב, ממצאים נהדרים: עם ישראל מאמין יותר, יהודי יותר, ציוני יותר, לאומי יותר, ובעיקר בריא יותר, והוא לא מוכן להתכחש לעובדה שיש כאן מאבק קיומי יותר מ-100 שנות ציונות, והוא לא מוכן לדמיין שאנחנו בשווייץ.

והוא מזהה את הערבים כאויב, והוא רוצה שנתמודד אתם כמו שמתמודדים עם אויב, ולאויב לא נכנעים ולא נותנים עוד שטחים, אויב מנצחים. תודה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ, אתה תותח!!!!!!
לאה | 15-03-2016 11:30
ירבו כמותך!!!!!!!!!
2
אסור להכנע לטרור. הקב"ה עושה לנו מלחמה
| 15-03-2016 11:42
אז אסור להכנע להם כי זה מה שהם מבקשים. מלחמות בלי סוף. בעזרת השם אנחנו נעשה סוף למלחמה אתם.
3
כל הכבוד לך סמוטריץ' אסור לוותר -להיות נחושים
נעמי | 15-03-2016 18:46
4
סמוטריץ ורגב וכץ היחידים עושים מזיזים
| 15-03-2016 21:34
רק הם עושים כול השאר 117 אוכלי חינם פחדנים