ראש ישיבה חדש לישיבת 'שעלבים' - סרוגים

ראש ישיבה חדש לישיבת 'שעלבים'

שניהם גדלו וצמחו במשך עשרות שנים בישיבת ההסדר שעלבים: האחד הרב יחזקאל יעקובסון פורש מראשות הישיבה והשני הרב מיכאל ימר התמנה למחליפו

ראש ישיבה חדש לישיבת 'שעלבים'
  (הרב מיכאל ימר)

חילופי גברי בראשות המרכז החינוכי הענק – ישיבת ההסדר 'שעלבים' על מוסדותיה, המונים יחד כ-2700 תלמידים. ראש הישיבה היוצא, הרב יחזקאל יעקובסון, שכיהן בתפקיד במשך שנים רבות, ביקש בישיבה האחרונה של הנהלת הישיבה לפרוש מתפקידו וההנהלה החליטה להיענות לבקשתו ולקבל את המלצתו למנות את סגנו עד כה, הרב מיכאל ימר כראש הישיבה החדש. ראש הישיבה הפורש, הרב יחזקאל יעקובסון וראש הישיבה החדש הרב מיכאל ימר, שניהם גדלו וצמחו במוסדות הישיבה במשך עשרות שנים.

הרה יעקובסון ציין שבפרישתו הוא ממש את כוונתו ורצונו מזה שנים לפרוש לאחר גיל שישים מתפקידי ניהול ולהתרכז בלימוד, במתן שיעורים ובכתיבה תורנית.

הנהלת הישיבה הודתה לראש הישיבה היוצא על עבודתו ומסירותו רבת השנים לישיבה ובירכה אותו בהצלחה בהמשך דרכו הן האישית והן בתוך הישיבה. הרב יעקובסון סרב לקבל תפקיד מנהלי או ייצוגי כל שהוא, כפי שהוצע על ידי ההנהלה, לאחר פרישתו.

הרב ימר, המשמש מזה שלש שנים כסגן ראש הישיבה, גדל בתורה בישיבת שעלבים מזה קרוב לארבעים שנה ושימש בה בהצלחה כר"מ וכנושא תפקידים מרכזיים אחרים בהנהגתה.

3

הרב יחזקאל יעקובסון

 

ההנהלה איחלה לרב ימר הצלחה רבה בתפקידו הרם כראש הישיבה. חילופי הגברי יכנסו לתוקפם בטקס חילופי המשמרות שיתקיים בפתיחת זמן אלול הקרוב. כראש ישיבה יעמוד הרב מיכאל ימר- כפי שהיה הרב יעקבסון לפניו- גם בראשות כל מוסדות קריית החינוך, בהם, בנוסף לישיבת ההסדר, נמנים גם הכולל, ה"שלוחה", תוכנית בני חו"ל לבנים ו"מדרשת שעלבים לבנות חו"ל" בירושלים, הישיבה התיכונית, חטיבת הביניים, תכנית נעל"ה לבנים מחוץ לארץ,האולפנה לבנות,בתי הספר שלהבת לבנים ולבנות ועוד, סה"כ כאמור כ- 2,700 תלמידים וכ- 120 משפחות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לצערנו הישיבה (באגף הישראלי) כבר שנים בתהליך התפוררות
אפי | 10-03-2016 9:00
התלמידים האמריקאים (שהם ממזמן הרוב) מכניסים הרבה כף, יש הרבה בעלי תפקידים, מגייסי תלמידים בתשלום שעוברים מישיבה תיכונית לישיבה תיכונית ומנסים לשכנע תלמידים לבוא. למה? אמ... המקום נוח, יש אוכל טוב, הרבנים גדולים בתורה אבל לא מבשרים בשורה בעניין מלחמות התרבות שקורות בארץ, אז בעצם הישיבה פחות רלוונטית כי זה כבר לא מדבר לשמיניסטים, הם רוצים להאיר את העיר, עיירות פיתוח, גבעות יו"ש, מקומות עם עמדה - ליברלים, קו וכו'. וישיבות רגילות כמו שעלבים לא עומדות בתחרות. נאחל לראש הישיבה החדש בהצלחה רבה ושיזכו תלמידי הישיבה ורבניה להגדיל תורה ולהאדירה
2
מי ידע שישיבת שעלבים עדיין קיימת?
| 10-03-2016 9:14
3
למגיב 2
דודו | 10-03-2016 23:05
לדעתי תגובתך היא צינית ולא מכובדת
4
בהצלחה
אייל | 11-03-2016 12:49
ישיבה טובה עם רבנים טובים שמוסרים את נפשם לקידום הילדים בתורה ויראת שמים.בהצלחה רבה לרה ימר ויישר כח גדול לרב יעקובסון
5
תגובה למאמר
אליאל | 06-04-2016 22:25
כבחור ישיבת שעלבים אני רוצה לציין כאן שרה"י הרב יעקבסון שליט"א עדיין משמש כראש ישיבה וישאר בתפקיד לאורך כל זמן קיץ הבעל"ט