חיסל את המחבל: "אין תענוג יותר גדול מזה" - סרוגים

חיסל את המחבל: "אין תענוג יותר גדול מזה"

האזרחים שהשתלטו על המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני ביפו, סיפרו על השתלשלות האירועים ועל הפעולות שהביאו אותם לנטרל אותו

חיסל את המחבל: "אין תענוג יותר גדול מזה"
  (צילום מסך ערוץ 10)

האזרחים שהשתלטו על המחבל שביצע הערב (שלישי) את הפיגוע הרצחני ביפו, במהלכו רצח אדם אחד ופצע עשרה אנשים נוספים, סיפרו על השתלשלות האירועים ועל הפעולות שהביאו אותם לנטרל אותו.

יוסף חן, אחד מעדי הראייה סיפר לערוץ 10: "המחבל היה פה, עבר ליד האוטו שלי, דקר בחור נחמד עם כיפה. אחר כך ניגש פה לזוג רוסים, תיירים מתברר, התחילו לדקור אותם, הגבר נפל. לקחתי מוט ברזל ורצתי אחריו, דפקתי לו אותו בגב. האוטו שלי פתוח ושלושה פצועים, אחד במצב קל ושניים קשה, ניסיתי לחסום להם עורקים. המחבל נראה בחור צנום עם קפוצ'ון כהה, בערך בגובה שלי. הוא המשיך לרדוף ולדקור. הוא בא מכיוון נמל יפו, עבר ברחבה. כשהגיע לפה הוא התחיל לקפוץ על אנשים".

יוסי אביגדורי, מתנדב משטרה שירה במחבל למוות, הוסיף: "הגענו, חיסלנו וממשיכים הלאה. אני מאחל לכל המתנדבים של עם ישראל והמשטרה שיהיו בכזה אירוע, אין תענוג יותר גדול מאשר זה, לנטרל מחבל. ממשיכים במשמרת".

אמילי, עדת ראייה נוספת לאירוע, סיפרה: "ראיתי את הדם על מישהו, זינקתי עליו. ראיתי שהוא קיבל דקירה מעל לעין. הורדתי את המעיל שלי ושמתי עליו. ניסיתי לסובב אותו, לראות מה יש לו על הגב. לחצתי על המכה וחיכינו. הוא היה תייר מרוסיה לא דיבר אפילו מילה בעברית או באנגלית, אז היה קשה להגיד לו שהכל יהיה בסדר. אני חושבת שיש לו אישה, לא יודעת בדיוק לאן היא הלכה. ניסינו למצוא אותה. לא ראינו את המחבל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
"ישמח צדיק כי חזה נקם פעמיו ירחץ בדם הרשע"
נעים זמירות ישראל, עדינו העצני | 08-03-2016 23:59
כנראה הפסוק הנ"ל לא עובר מסך במנהטן... נכון חיים אופיר?
2
לחיים אופיר מפייסבוק
כפיר | 09-03-2016 0:43
היית אומר אותו דבר אם חלילה זו היתה הבת שלך?
3
אשמח מאוד בשמחתו של מי שאמר תענוג של ניטרול=חיסול!
ב"ה!= אופיר ה'פנחסי ושמחת...בניטרול וחיסול אויביך!!! | 09-03-2016 23:15
למר חיים אופיר....יש כבוד קדוש ביותר בניטרול=חיסול כל מחבל!!! הבא להורגך....השכם...להורגו!!! אחד התענוגים הכי משחררים ומנצחים את הרצון והמחשבה של המבקשים לרעתנו!! שמח אני בשמחתו של היהודי שניטרל=ובעיקר חיסל ומנע לחלוטין את המשך החיים של מי שאין לו רחמים כלפי עמנו!!!