נתניהו לח"כים הערבים: נפלתם על השכל - סרוגים

נתניהו לח"כים הערבים: נפלתם על השכל

מפלגות בל"ד וחד"ש גינו את החלטת מדינות המפרץ הפרסי להגדיר את חיזבאללה ארגון טרור. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נתניהו הגיב: "נפלתם על השכל?!"

author-image
נתניהו לח"כים הערבים: נפלתם על השכל
  צוחקים עלינו. חברי הכנסת של בל"ד (נעם מושקוביץ, ynet)

מפגות בל"ד וחד"ש נכנסו לכנסת בזכות החלטת בג"צ שאישר להם לרוץ לכנסת, והערב הם שברו שיא נוסף כשגינו את הגדרת חיזבאללה כארגון טרור.

שתי המפלגות המרכיבות את הרשימה המשותפת, הודיעו היום (ב') כי הן מגנות את החלטת מדינות המפרץ בשבוע שעבר להגדיר את חיזבאללה כארגון טרור.

"המפלגה לא רואה לנכון לתייג את חיזבאללה, ארגון המייצג חלק נכבד מהעם הלבנוני, כארגון טרור, על אף הביקורת על השתתפות הארגון בלחימה בסוריה", נאמר בהודעה של המפלגה, שהסבירה שהכרזה כזו רק תלבה את הסכסוך הפנים-איסלאמי בין סונים (מדינות המפרץ) לבין השיעים (איראן וחיזבאללה).

בכנסת זעמו על הפרובוקציה החדשה של המפלגות הערביות. ראש הממשלה אמר בדיון 40 חתימות: "אתם נפלתם על השכל?! תגידו דברים כאלה גם כשהחזבאללה יירה על הכפרים והערים שלכם בצפון?!"?

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף גם הוא: "זה צעד כבר אפילו מעבר לאבסורד ורק מוכיח שוב שכל יום שעובר וחבורת הטרוריסטים הזו ממשיכה לשבת בכנסת הוא ביזיון לדמוקרטיה הישראלית. עכשיו מסתבר שהרשימה הערבית המשותפת לא מייצגת רק את הקיצוניים ביותר בקרב ערביי ישראל אלא את הקיצוניים ביותר בעולם הערבי כולו".

עוד אמר ליברמן: "במקום שנתניהו היה עוסק בחקיקת חוק השעיה שאין לו שום ערך ממשי, היה תומך בחוקים שמציעה ישראל ביתנו אז הבוגדים הללו באמת היו מסיימים את ישיבתם בכנסת ובמקום זאת יושבים בכלא, כראוי להם", אמר ליברמן.

שר התחבורה ישראל כץ פנה לוועדת האתיקה של הכנסת כדי לבדוק את ההתבטאות. "פשוט לא ייאמן שחברים בכנסת ישראל מחבלים באינטרס הישראלי. אני קורא לאיימן עודה וג'מאל זחאלקה להצטרף לעזמי בשארה בקטאר או בסוריה, שם מקומם של בוגדים", אמר השר כץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
דוקא להם יש שכל, לראש הממשלה אין, אחרת לא היה מופתע
מרדכי היהודי | 07-03-2016 22:33
2
יש חוצפנים שיום יום מעלילים עליו שקרים שהיא עשתה לו ואחרי שאומרים את האמת שהיא המתעללת הם ממציאים שהוא הודה, תבינו הוא תמיד הכחיש, וזה שקרים
| 07-03-2016 23:15
העלילות הם שקר, ותוכנית של מלחמה, התחילו עם סיסמה שקרית חדשה הוא הודה, ובכך הם מנסים להסית את הציבור בשקרים ותמיד הפחידו אותו, אבל האמת שהוא תמיד הכחיש והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני עובדת סוציאלית, ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם אחרי שרדפו אותו והוציאו ממנו גט ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית האמא שלה הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתולים וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמד את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל היא מכחישה את העובדות, ומפיצה שקרים כדי שלא יבינו שאכלה מחתה פיה ואמרה לא פעלתי און.