רץ ברשת: מרים פרץ צריכה את עזרתכם - סרוגים

רץ ברשת: מרים פרץ צריכה את עזרתכם

הודעה שרצה ברשת בשעות האחרונות פונה אל הגולשים בכדי שיסייעו למרים פרץ לאתר אדם שהיא מסרה לו חומרי וידאו של אלירז בנה. "הפיצו את הבקשה הזו בכל מקום אפשרי"

author-image
רץ ברשת: מרים פרץ צריכה את עזרתכם
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מרים פרץ, אמם של אלירז ואוריאל פרץ הי"ד, פרסמה היום (חמישי) הודעה ובה היא מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של אדם לו היא מסרה לפני מספר שנים חומרים על בנה אלירז ואלה טרם הושבו אליה.

בהודעה, שרצה בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, ציינה פרץ כי מלבד זה שחומרים לא הוחזרו היא גם אינה זוכרת למי הם נמסרו.

"לפני כשלוש שנים מסרתי למישהו חומרי וידאו שהיו לי על אלירז בני היקר בשביל סרט שהוא הכין. סמכתי עליו שיחזיר את החומרים ומאז כבר הספקתי לשכוח אפילו במי מדובר", כתבה פרץ בהודעה.

"החומרים האלה יקרים לליבי. יש בדיסקים קטעי וידאו נדירים של אלירז שאין לי אותם בשום מקום אחר וקשה לתאר עד כמה הם חסרים לי. כמעט והתייאשתי מהחומרים אולם הציעו לי לנסות להגיע אליהם דרך הרשתות החברתיות".

"אני פונה אליכם בתחינה", המשיכה פרץ. "הפיצו את הבקשה הזו בכל מקום אפשרי, ואולי כך היא גם תגיע אל מי שלקח את החומר ותזכיר לו כי יש כאן אמא אוהבת ומתגעגעת שהחומרים האלה יקרים לליבה עד מאוד".

בסוף ההודעה ציינה פרץ את דרך ההתקשרות איתה וכתבה: "כל מי שיודע פרטים על מקום הדיסקים האלה אנא הודיעו לי דרך אמציה האיתן מאולפני אתרוג. במייל: seret@etrog.tv

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו