אין קווים אדומים: "לא נפיל על זה את הממשלה" - סרוגים

אין קווים אדומים: "לא נפיל על זה את הממשלה"

שר החקלאות אמנם מביע מורת רוח מהחלטת הרמטכ"ל אך מבהיר כי אינו מתכוון להפיל את הממשלה בשל כך. "לא נשבור את הקואליציה ונלך לבחירות בגלל זה"

אין קווים אדומים: "לא נפיל על זה את הממשלה"
  (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

סערת התודעה היהודית.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, חבר הכנסת אורי אריאל (הבית היהודי) אמנם הביע את מורת רוחו מהחלטת הרמטכ"ל, רב אלוף גדי אייזנקוט, להעביר את ענף התודעה היהודית מהרבנות הצבאית לאגף כח אדם , אך מבהיר כי לא על הנושא הזה הם יפילו את הממשלה.

"אני שוחחתי עם חבריי החרדים, וזה מאוד מדאיג אותם כי יותר ויותר חרדים מתגייסים וגם כי כל ישראל ערבים זה לזה. בעניין הזה יש תמימות דעים שזה חשוב", אמר אריאל בריאיון לרדיו 'קול ברמה'.

אריאל הבהיר כי "צריך לשנות את החלטת הרמטכ”ל ואסור לוותר, והדברים לא אבודים".

עם זאת שר החקלאות סימן את הגבול אליו הם מוכנים ללכת בסוגייה הזו ואומר כי אמנם הם לא יפילו את הממשלה בשביל זה אך ייעדרו מהצבעות של הקואליציה. "להערכתי לא נשבור את הקואליציה ונלך לבחירות בגלל זה. אבל יש דברים באמצע – אם באחד מימי רביעי לא יהיו שלושה חברי כנסת מהקואליציה, אתה מבין שזה משבר משמעותי ועדיין זה לא מפרק את הקואליציה כל מה שיקרה זה שיעברו כמה הצעות חוק של חברי כנסת מהאופוזיציה. אני בעד לשקול את זה. עשינו את זה בעבר”.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
זה נכון. אצלכם אין קוים אדומים.
דבק | 08-02-2016 12:37
אין קוים אדומים בכלל. העברת הכותל לרפורמים והכרה בהם. עלילת דומא נגד ציבור אמוני שקרוב אליכם. הקפאה מוחלטת בהתיישבות. גירוש יהודים בחברון. זה שבוגי הפך את הסגן שלו לסמרטוט חסר סמכויות. הכל גשם! אין קוים אדומים.
2
אידאולוגיית הבית היהודי
| 08-02-2016 13:59
לשבת כמה שיותר על הכסא…
3
הכסאולוגייה של אורי אריאל מדהימה !
מפלגת תקומה לעוד כסא בממשלה. | 08-02-2016 14:50