אלי ישי: "אם הייתי במקומם, הייתי מפיל את הממשלה"

אלי ישי: "אם הייתי במקומם, הייתי מפיל את הממשלה"

יו"ר תנועת 'יחד', התייחס לסערה סביב הפשרה עם נשות הכותל ותקף את המפלגות החרדיות. "ישבתי כמעט 20 שנה בממשלות ישראל ואני מכיר החלטות דרמטיות ומשמעותיות שיוצרות משברים גדולים"

author-image
"אם הייתי במקומם, הייתי מפיל את הממשלה"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

סערת פשרת הכותל.,

יו"ר תנועת 'יחד', חבר הכנסת לשעבר, אלי ישי, תקף היום (ראשון) את התנהלותם של חברי הכנסת החרדים בסוגיית הפשרה עם נשות הכותל שאפשרה הקמת רחבה שלישית בכותל במערבי בה ייערכו תפילות מעורבות לנשים וגברים ללא מחיצה ואמר כי אם הוא היה חבר בממשלה הוא היה מפיל אותה.

"שמעתי שמזכיר הממשלה נפגש עם חברי הכנסת והשרים החרדים והדתיים והראה להם את ההחלטה. בו ברגע שמגישים את ההחלטה הזאת, אני הייתי אומר למזכיר הממשלה – אם זה מגיע לממשלה אין לך ממשלה", אמר ישי בריאיון לרדיו 'קול ברמה'.

ישי הדגיש כי הדברים היו צריכים להתנהל בצורה אחרת: "במקרה הזה, היה צריך לבוא ולומר אין לך ממשלה. נתניהו חושש על הממשלה שלו הוא עושה כל דבר כדי לשמור על הממשלה שלו, ודבר כזה לא היה עובר. ישבתי כמעט 20 שנה בממשלות ישראל ואני מכיר החלטות דרמטיות ומשמעותיות שיוצרות משברים גדולים מאוד וידענו לומר לא. פה זה מאוד מוזר לי, הרפורמים זו לא תנועה של יהדות מתקדמת אלא תנועה של יהדות נעלמת".

על תכניותיה של מפלגת 'יחד' לקראת הבחירות הבאות אמר ישי: "אני נפגש עם ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת ואומר להם את דעתי ומה שצריך לעשות. עם משה כחלון נפגשתי לפני כמה חודשים וגם באירוע שהיה, ובקרוב אני אמור להיפגש איתו שוב. בסך הכל המפגשים האלה חשובים מאוד, הניסיון שצברתי בשנים האחרונות אגייס אותו למען הציבור".

על אף פגישותיו עם כחלון, ביקש ישי להבהיר כי כל הדיווחים על חבירה שלו למפלגת 'כולנו' היא ספקולציה: "יש כל כך הרבה ספקולציות, אנחנו רצים בתנועת 'יחד' בעזרת ה'. אנחנו רצים כתנועת 'יחד', אף אחד לא יודע מתי יהיו הבחירות אך אני מניח שהם יהיו הרבה יותר מוקדמות ממה שכולם מצפים. מכל מקום אנחנו בונים את המפלגה, מחזקים אותה לקראת העתיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לאלי ישי
יאיר | 07-02-2016 18:19
2
כולו דיבורים
| 07-02-2016 18:51
קם מתחרה לאמסלם. עובד קשה כדי לא ליפול לתהום הנשיה.
3
בלה בלה בלה מדבר יותר מהגובה שלו
אני | 07-02-2016 23:35
כל המטרה שלו זה לדפוק את שס לי לא יהיה גם לך לא