שתי מחבלות ניסו לרצוח יהודים בשוק מחנה יהודה - סרוגים

שתי מחבלות ניסו לרצוח יהודים בשוק מחנה יהודה

סמוך לשעה 11:00 ניסו שתי מחבלות ערביות לדקור יהודים בשוק בשוק מחנה יהודה בירושלים. הפיגוע ארע בפינת הרחובות יפו-יהודית. מחבלת אחת חוסלה. השנייה נפצעה

שתי מחבלות ניסו לרצוח יהודים בשוק מחנה יהודה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

גל הטרור חוזר ומכה בירושלים.

סמוך לשעה 11:00 ניסו שתי מחבלות ערביות לדקור יהודים בשוק מחנה יהודה בירושלים. הפיגוע ארע בפינת הרחובות יפו-יהודית. הנפגע הוא ערבי כבן 70 תושב מזרח ירושלים.

מחבלת אחת נורתה וחוסלה, מחבלת שנייה נפצעה ונלכדה על ידי השוטרים במקום.

במשטרה סיכמו את הפיגוע: 2 מחבלות ערביות קטינות בגילאי 14 ו – 16 מצפון ירושלים, הגיעו לרחוב יפו בסמוך לשוק מחנה יהודה כשהן חמושות במספריים זהות, השתיים הספיקו לדקור גבר בפלג גוף עליון שפונה במצב קל ע״י מד״א. מתחקור ראשוני עולה כי הנדקר הינו ערבי כבן 70 תושב שטחים.

Aj40390FHKnmC_BSyCVAwIJ_dY6V-PKn04qtCBETE0TM

המספריים בהם דקרו המחבלות (חטיבת דובר המשטרה)

 

המחבלות ניסו לדקור חפים מפשע נוספים. חבלן משטרה שיצא מפעילות בשוק, זיהה את המחבלות, זינק מהרכב, שלף אקדח, קרא למחבלות לעצור ולזרוק את כלי הנשק, המחבלות לא נענו והתקדמו לעברו. השוטר ביצע ירי מדוייק וניטרל את שתי המחבלות.
מהזירה פונה מאבטח עם פציעה קלה בידו, ככה״נ מרסיס.

מפקד המחוז ניצב משה (צ׳יקו) אדרי ״התגובה המהירה והמקצועית של החבלן עצרה את האירוע ומנעה פגיעה בחפים מפשע נוספים. משטרת ירושלים ממשיכה בהיערכות הרחבה בירושלים ותוצאותיה, לצד הדריכות והעירנות המבצעית של השוטרים נותנת תוצאותיה בשטח״.

מדוברות איחוד הצלה: בהמשך לשוק מחנה יהודה בירושלים – מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' איתרו כעת נפגע מדקירה בפלג גוף עליון. בשלב זה הוא בהכרה מלאה. כמו כן המתנדבים מטפלים בזירה במספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי.

זאב סופר מנהל אגף תחבורה של איחוד הצלה שהגיע תוך שניות ספורות לזירה סיפר: "אחד הפצועים שנדקר נמלט עקב הבהלה לחנות תכשיטים שם הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לאחר מכן לבית החולים כשהוא בהכרה וסובל מדקירה שטחית. מתנדבים נוספים העניקו בזירה טיפול ראשוני לצעיר נוסף שנדקר בפלג גופו העליון ופונה אף הוא לבית החולים במצב קל. כמו כן הענקנו סיוע למספר נפגעי חרדה עקב אופי האירוע והאנדרלמוסיה שנוצרה במקום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לממשלה וגם לחברי הבית היהודי
| 23-11-2015 11:46
על הבטחון שהם משרים ברחובות ישראל! 22 נרצחים נכון להבוקר! העיקר שסידרו לעצמם תוספת שכר
2
ל -1
| 23-11-2015 15:43
23 נרצחים נכון לצהריים