חדשות

"מה שקורה עם יצחק עמית – טוב לימין"

השרה עידית סילמן התייחסה לקביעת הרכב השופטים שידון בבג"ץ גלי צה"ל, ולהחלטת הנשיא יצחק עמית להוציא צו על תנאי, ואמרה: "זה דבר טוב שקורה"

"מה שקורה עם יצחק עמית – טוב לימין"
צילום: (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)

בהמשך להחלטת נשיא בית המשפט העליון יצחק עמית להוציא צו ביניים להחלטת הממשלה על סגירת גל"צ, השרה עידית סילמן מתייחסת לכך היום (שני) ברדיו גלי ישראל.

בדבריה היא אמרה: "זה היה ברור שזה יקרה, יש כאן שופט פוליטי על מלא. אנחנו לקראת משבר חוקתי והרגע הזה מגיע, אנחנו רגע לפני להציב קו אדום לבג"ץ". עוד היא הוסיפה: "מה שקורה פה זה טוב עבורנו, הציבור רואה את זה ומיום ליום מאבד את שאריות האמון בהם, אזרחי ישראל מסתכלים על זה בחלחלה".

כשהיא נשאלה האם לדעתה גל"צ ייסגר בסוף, היא השיבה: "השופט עמית פוליטי על מלא ואנחנו מבינים מה יקרה".

אמירה מטרידה: זו המטרה של היועמ"שית ויצחק עמית

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

8 תגובות
8
אביבה אברהם
29.12.25

סילמן, תהפכו אותה על הראש ותנענעו, חצי איי קיו לא יתקתק. היא לא שווה תגובה

הצטרפו אלינו