חדשות

ירון אברהם בווידוי: "איזה מזל ענק יש לי"

הכתב המדיני ירון אברהם, התייחס לחשיפה לפיה עובדי לשכת ראש הממשלה החדירו והפיצו בישראל מסרים פרו קטארים, והגיב לכך

ירון אברהם בווידוי: "איזה מזל ענק יש לי"
צילום: (צילום: ערוץ 2, ויקימדיה)

הכתב המדיני של חדשות 12, ירון אברהם, התייחס היום (שני) לחשיפה של אבישי גרינצייג בחדשות i24, שם נחשף איך עובדי לשכת ראש הממשלה, החדירו והפיצו בישראל מסרים פרו קטארים.

בדבריו הוא כתב: "התוכן שמיוחס לעיתונאים בכתבה הזו הוא בושה למקצוע ותהום עכורה של בינוניות. וזה כולל את כל החנפנים שאכלו מהיד של השניים האלה בלי טיפת ביקורת, כצינורות שקופים של מניפולציה קטרית – הכל כדי לעלות בכל מחיר עם כותרת או לחילופין כדי "לדפוק" את הקולגות שלהם, לעיתים באותו גוף תקשורת.

איזה מזל ענק יש לי שהגוף היחידי שהתפוצצו היחסים שלי איתו באותו הזמן זה לשכת ראש הממשלה המסואבת".

ירון אברהם זועם: "זו חרפה, מנסים להדיר אותנו"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו