התובע בפרשת שדה תימן, קצין בדרגת סגן אלוף המשמש כפרקליט הצבאי לעניינים מבצעיים, הוצא בימים האחרונים לחופשה כפויה מתפקידו, כך דווח בגלי צה"ל על ידי העיתונאי דורון קדוש. צה"ל לא פרסם על כך הודעה רשמית, אך גורמים בצה"ל מאשרים כי הקצין אינו משמש עוד בתפקידו לעת עתה, ובמקומו מונה קצין אחר בדרגת סא"ל מלשכת התובע הצבאי הראשי.
לפי הדיווח, סא"ל ל' נחקר באזהרה בחשד שהיה מעורב בהדלפת חומרי החקירה מהפרשה. מאחר ששימש כתובע בתיק של כוח 100, חומרי החקירה – בהם הסרטון, תוצאות פוליגרף וחומרים נוספים – היו ברשותו. החשד הוא כי מסר את החומרים לקצינים בלשכת הפצ"רית, תת-אלוף יפעת תומר ירושלמי, לצורך ההדלפה לתקשורת.
בידי המשטרה קיימות ראיות לכך שהפצ"רית הורתה לאנשיה לבקש מהתובע את החומרים ולהעבירם לגורמים תקשורתיים. עם זאת, עדיין נבדק האם התובע ידע בעת שמסר את החומר, כי מדובר בהעברה שנועדה להדלפה.
אתמול עודכנו סנגוריהם של הנאשמים בפרשת ההתעללות כי המחבל המרכזי מהפרשה שוחרר לעזה במסגרת עסקת החטופים האחרונה. במסמך שקיבלו מלשכת התובע נכתב כי הוא נחתם "בשם הפרקליט לעניינים מבצעיים" – אף שהתובע עצמו הוצא כבר לחופשה בשל החשדות נגדו.





תגובות
מחכים לראות צילומים של האנשים האלה בבית משפט או בהליך המעצר (כמו בימין)
בכלא
מחכים לראות תצלומים של כח-סדום-100 בפנים גלויות , הרי מדובר בגיבורים שלא נפל רבב בהתנהגותם ולא חלילה באנסים מסדום ועמורה בשומרון
איו כלום כי לא היה כלום. קינאה מחלה קשה
חתיכת עלוב שונא ישראל
לא זכור לי שמישהו עצר את נתניהו בפרשת הצוללות שוועדת חקירה קבעה שהוא עקף את המערכת הצבאית , סיכן את בטחון המדינה , ואת יחסיה הבינלאומיים ... לא זכרו לי שעצרו אותו לחקירה שיתן גרסה על מה ידע או לא ידע על כל הסוכנים הקטאריים בלשכתו , ועל ההדלפה לעיתון הבילד של מידע סודי ... גם לא זכור לי שזמנו אותו ואת אשתו לתת גרסה לגבי "רכבת המתנות ממילצן" , במקום זה נתנו להם חודשים לתאם וליצר גרסאות ... גם לא זכור לי שגברת נתניהו נחקרה בנוגע להטרדת עד במקרה של הדס קליין ... ודרך אגב מה קרה לגוטליב המטורפת ? או למאפיונרית הקטנה והטפשה מאי גולן ? או לאמסלם וחברתו שעובדת או לא עובדת בעיריית ירושליים ? ומה עם כל השרים והחכים שעבדו עם קבלן הקולות ומסדר הג׳ובים "סוכן הביטוח" גבאי ?.. וכל זה רשימה קצרה ןמאד חלקית ...
נבל שמעליל על חיילנו כמו הפושטעק גיא פלג בוש והיכלם בסירטון לא רואים כלום איך אתה מעליל?!
הם לא פוחדים מחלאות כמוך. הם פוחדים מחלאות מחמד של חמאס
לא רואים הכל - נכון. אבל: ריאה מנוקבת, סכין שהוכנסה לרקטום וקרעה אותו - רואים גם רואים.
גם אני מחכה לברור אם חלק מהמגיבים פה לא מקרים של תחילת דימנסיה !
כשיהיה זיכוי תשתדל שתיהיה לך ראיה טובה אז תראה את פרצופם, גם אם זה היית אתה והיית חושב שאתה זכאי לא היית רוצה שיפרסמו את הפנים שלך.
אין אמונה בשמאל ושליחוו בכל יום מתברר יותר כי השמאל הוא מאפיה דוחה שאין לה גבול מנשיא עליון עבריין שיושב בדין שאחיו צד בו ועד לעלילה באינוס כדי לגרום לאמברגו נשק אמריקאי על ישראל
למלך הכל מותר🤮
פרשת הסוללות זו המצאה
אין שכל הדאגות הן של הסביבה🥲
ממתי אתה מכיר תיק חקירה על הצוללות שבו מואשם נתניהו?! רק רק מוח שתוף העיוותים ר.ל.ב.
שהוא ניסה להבריח
הקינאה לביבי מעבירה אותם על דעתם. ביבי המלך על אפכם ועל חמתכם. אין כלום כי לא היה כלום. כל הבאגס באנים אוכלים ת'לב.
לא היה בפירוש אונס עלילה !!!¡!!!!!!!!!!!!!
כמה טמטום הפצרית נבלה!!!!!! במקום לדאוג לחיילים היא יוצאת נגדם עשתה נזק עצום!!!!!! בוגדת! הכל כדי להפיל את ביבי. אבל לא יעזור לכם ביבי וחי וקיים וכל פעם מוכיח את זה מחדש. סללתם לו שוב את הניצחון בבחירות
זה כל היופי בדמוקרטיה האישראלית תמיד צריך לחקות שיקרה משהו עד שזה מתפוצץ ונהייה לא רלוונטי
מגיע לכל מחבל חמאס זבל בן זבל לעשות לו את זה מה אתם מרחמים עליהם על הכלבים !!!!!!! מה עשו לחטופים ולא מדברים על זה מעניין !!!!!החיילים של העם ישראל גיבורים ואלופים שהקדוש ברוכו ישמור לנו אותם בריאים ושלמים אמן
תמשיך לחכות אנרכיסט רדיקלי כולם חרטה!!
מזכיר לכולם שאת עסקת החטופים עשתה ממשלת הימין-מלא-מלא. כל עציר ששוחרר בעסקה היה באישור ראש הממשלה, שר הביטחון והשר לביטחון לאומי. עכשיו בואו נחשוב למה שלושת העבריינים רצו לשחרר את העזתי שנאנס על ידי כח-סדום-100? ההחלטה על השחרור קרתה לפני יותר מחודש ורק עכשיו נחשפת
הפחד מהאמת גרם להם להפיל את עצמם והבריחו את ה"מתלונן" לעזה במסווה שיחרור מחבלים למען קבלת חללנו
בדיוק כמו שחשבת גם הרבה אנשים שאלו את עצמם מדוע אישר ביבי להחזיר את העציר לעזה האם חסר היה את מי להחזיר או שמישהו מסוים לחץ עליו לשחרר דווקא אותו
ואם הוא נמצא בעזה הוא לא יכול להעיד על העינויים שעבר??? בטוח שאלגזירה ועוד 25 ערוצי תקשורת לפחות יעוטו עליו ויפרסמו בשקיקה כל פרט של ההתעללות.
הפרקליטות הצבאית לא של ישראל