ליברמן: נתניהו צריך לבקש סליחה ולהתפטר - סרוגים

ליברמן: נתניהו צריך לבקש סליחה ולהתפטר

על רקע הדרדרות המצב הבטחוני בירושלים קורא יו"ר ישראל ביתנו לראש הממשלה: "שיבקש סליחה מאזרחי ישראל בכלל וממצביעיו בפרט על הבטחות השווא שפיזר בנוגע לכך שהוא ישמור על הביטחון וידאג לכלכלה. לאחר בקשת הסליחה ראוי שהוא גם יתפטר"

author-image
ליברמן: נתניהו צריך לבקש סליחה ולהתפטר
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

אם מישהו חשב שישראל ביתנו בדרך לממשלה, הגיעה ההתקפה האישית של יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן לבנימין נתניהו כשנראה תשאיר אותו בחוץ לתקופה הקרובה.

בפוסט תוקפני שהעלה ליברמן בצהריים (ה') לדף הפייסבוק שלו הוא מונה את כשלונות הממשלה: "כשבערב ראש השנה רוצחים יהודי בירושלים, כשלפני החג ובמהלכו יש מהומות ומיידים אבנים בהר הבית, כשלאחר החג פורשים כיפת ברזל באשדוד מחשש מתגובת המחבלים בעזה למעצר המנהלי המחודש של מוחמד עלאן וכשאנו מתבשרים על חודש שני ברציפות בו הצמיחה בישראל נמוכה מהצמיחה ביוון, כשכל הדברים הללו קורים בין ראש השנה ליום כיפור כדאי שעם ישראל ישאל את רה״מ איפה הביטחון ואיפה הכסף".

באווירת הימים הנוראים, הוסיף ליברמן "ראוי שראש הממשלה יבקש סליחה מאזרחי ישראל בכלל וממצביעיו בפרט על הבטחות השווא שפיזר בנוגע לכך שהוא ישמור על הביטחון וידאג לכלכלה. לאחר בקשת הסליחה ראוי שהוא גם יתפטר."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא נמאס לבדחן להפיק בדיחות קרש?
יהודי | 17-09-2015 16:04
ולחשוב שבגלל דודו רותם ז"ל שקלתי להצביע להם