המנהיג הליטאי הרב משה הלל הירש דיבר היום (רביעי) עם המפגינים נגד מעצר המשתמט בכלא 10 ואיים כי אם לא תהיה ברורה כל הציבור יצטרף להפגנות: "בדרך לכאן פגשתי את המחאה של הקבוצות האחרות. אני מאוד מקווה שלא נצטרך להגיע לזה גם! הם צריכים להבין שלא יכול להיות שיעצרו בחורים שלומדים תורה. אני מקווה שאלו בממשלה יבינו את זה"

וידאו של WhatsApp 2025 10 22 בשעה 20.11.23 36e4d85e| צילום: הרב הירש בכלא 10 | צילום: ללא קרדיט
חדשות סרוגים






תגובות
לא הבנתי מה האיום? לא תעבדו? לא תעשו מילואים? לא תתפללו? לא תקחו תקציבים?
מה לא תקחו תקציבים! עד כאן! נידחוף לכם תקציבים בכוח!!
הוא מתכוון שהם יעשו הפגנות יומם וליל ויחסמו את כל הכבישים
נצטרף לבני דודנו נגדכם יא מניאקים בני שרמוטות שרוב הסרוגות לא טובלות
מענין מה הקלגסים של בן גביר יעשו. עזבו אלות ידיות של טוריה!!
רק כסף מעניין את החרדים האלו, לא תורה ולא נעליים, הם אוהבים רק כסף
במקרה הזה אתה טועה. הוא הרי מדבר כנגד מעצר של חרדים. הם לא עשו הפגנות כשקיצצו להם את את התקציבים ולמה לך לא. מפריע שערבים לא מתגייסים ואין לך שום בעיה עם התקציבים שלהם ועוד עם האפליה המתקנת שלהם ולצבא השמאל גם ציונים דתיים צריכים לא להתגייס אלא אם כן הם רוצים למות למען העזתים
במקרה הזה אתה טועה. הוא הרי מדבר על מעצר של חרדים. הם לא עשו הפגנות כשקיצצו להם את התקציבים. ולמה לא מפריעים לך התקציבים של הערבים והאפלייה המתקנת שהם מקבלים? וגם ציונים דתיים צריכים לא להתגייס לצבא השמאל שלא מגן על יהודים אלא אם כן הם רוצים למות למען העזתים