למרות הפרת ההסכם, אי מסירת הגופות וההתעצמות המחודשת של ארגון הטרור חמאס. לוחמים ברצועת עזה תיעדו הבוקר (ראשון) משאיות דלק שנכנסו לעזה וצפיות להגיע לידי ארגון הטרור. כך על פי תיעוד ששלחו הלוחמים לפעילי צו 9, בבקשה שיפעלו נגד העברת הדלק והסיוע.

יעל סבריגו, אחיינית החלל החטוף ליאור רודאיף שמוחזק ברצועת עזה עם 15 חללים חטופים נוספים, מסרה: ״ממשלת ישראל בחרה בקטאר וטורקיה להיות אלה שנכנסות ככוח בינלאומי לרצועת עזה. אותם גופים שמימנו במשך שנים את הטרור בעזה, מממנים את חמאס ומחזיקות את חמאס עד היום".
ארה"ב באיום חריג על חמאס: "מתכנן מתקפה גדולה – ניאלץ לפעול"
לדבריה, "ממשלת ישראל בוחרת להכניס דלק לעזה, ממשלת ישראל בחרה על גב אזרחיה בעיצוב חמאס, בחיזוק חמאס, פעם נוספת. במקום להכניס גופים שהם קצת יותר ניטרליים, שוב הממשלה בחרה להכניס את טורקיה וקטאר. הגיע הזמן לתיקון".
תגובות
ככה זה שמי שמנהל את העסק זה שקרן בן שקרן , שמספר סיפור אחד לאידיוטים שמצביעים עבור , ובאנגלית עושה את מה שארה"ב כופה עליו ... מלחמת החורבן הזו נוהלה בצורה כושלת , שבפועל יצרה את המדינה הפלסטינית והנציחה את שלטון החמאס בעזה , בגבוי קטאר ותורכיה , ליותר גרוע מזה היה קשה לצפות ... ולחשוב שהטמטום הזה עלה לנו במחיקה של דור שלם , זה פשוט בלתי נתפס ...