חדשות

ירון אברהם: תקשיבו טוב טוב לפרט המדהים הזה

הכתב המדיני של חדשות 12 ירון אברהם, התייחס לשיחות החטופים עם משפחותיהם ותיאר את השתלשלות העניינים: "תקשיבו טוב לפרט המדהים הזה"

ירון אברהם: תקשיבו טוב טוב לפרט המדהים הזה
צילום: (צילום: ערוץ 2, ויקימדיה)

הכתב המדיני של חדשות 12 ירון אברהם, התייחס כעת (שני) לשיחות שקיימו החטופים שנמצאים עדיין בשבי חמאס עם משפחותים ותיאר את השתלשלות העניינים.

אברהם כתב: "תקשיבו טוב לפרט המדהים הזה: ‏אנשי חמאס מתקשרים לאבא של דוד ואריאל קוניו בשיחת וואטסאפ, ‏משם הטלפון עובר למתן צנגאוקר שמדבר עם עינב ואילנה, ‏משם הטלפון עובר לנמרוד כהן שמדבר עם הוריו, ‏וואו".

מוקדם יותר היום פורסם תיעוד משיחתם של עינב צנגאוקר עם בנה מתן כשהוא עדיין בשבי חמאס. "אתה בא הביתה חיים של אמא, נגמרה המלחמה", אמרה לו עינב. בנוסף, גם החטופים דוד ואריאל קוניו ונמרוד כהן, ביצעו שיחות וידאו עם משפחותיהם.

"אתה בא הביתה חיים של אמא": מתן צנגאוקר בשיחה עם אימו

תגובות

139
65
הארי
13.10.25

הראשונה ששמה פס על בקשת צהל לא לעשות את מה שחמאס מבקש.... כרגיל. בזכותך המחיר כל כך גבוה וכל כך הרבה זמן. לא נשכח.

1
יעכן
13.10.25

כמה נכון

2
רינה
13.10.25

עד כמה יכול אדם לרדתבשפלותו בושה לאנושיות

3
נעה
13.10.25

אתה בן אדם מיותר. לא צריך כמוך .

4
אתה כל כך חלול ומטומטם
13.10.25

תתבייש לך על איך שאתה כותב איש קטן ופחדן

5
טיטוס
13.10.25

היו שהתנהגו אחרת. שיחקה לידי החמאס עם הטירוף הצווחני.

6
מנטלסית
13.10.25

היא על זמן קצוב ☝️ ביזיון מדינת ישראל

7
שמאלנית
13.10.25

ערבות הדדית אלק

8
אילן דובריש
13.10.25

הטיפשות במיטבה

9
לא
13.10.25

הלוואי והיית במקומה היינו שומעים זמירות הפוכות

10
מתוקה
13.10.25

לך קיבינימט

11
סא"ל
13.10.25

זבל של אשה עזרה לחמס להרוס את בנה אם הוא בנה

12
אל"מ יעקב
13.10.25

טמבל, מהאמת???

13
יוניון
13.10.25

אפס מטומ...ם ... המלחמה והמחיר שלה זה בגלל החלאה הנאלח שאתה כניראה מצביע לו בבחירות

14
יויון
13.10.25

ימינאZי

15
דניאל
13.10.25

אתה זבל מזוקק

16
מתן שלה נראה מבולבל..
13.10.25

אזרח איקס

17
...
13.10.25

בזכותה הילד בבית. ולמרות כל אלה שעמדו על דם רענו. לא נשכח.

18
טיטוס
13.10.25

בזכות נתניהו אתה נושם. שמענו וראינו את אלה שאתה מצביע עבורם.

19
Yosii
13.10.25

כמו רוב עם ישראל, גם אני מצביע לו. ואחרי שיזכה בבחירות דמוקרטיות אתה ומטוטמים נוספים כמוך שוב יצאו לרחובות להציל את המדינה מבחירות מזויפות.

20
ישראלי
13.10.25

חפשי מנוע

21
כמו כל הסמול
13.10.25

אנשים קטנים וממורמרים

22
דפני
13.10.25

ימח שמך וזכרך. אל תשכח. מצפצפים עליך.

23
דבורה
13.10.25

הורים שלא צעקו והיו צנועים ואצלים קיבלו את ילדם בזכות ביבי גם בלי ניבולי פה. למרות שליבי ליבי עם כל החטופים ומשפחותהם. סוף סוף אור בקצה המנהרה.

24
כאן דן
13.10.25

מה קורה איתך ? ירדת מכל הפסים , תסתכל במראה ותחשוב מה אמא שלך היתה עושה

25
עמק חפר
13.10.25

מנוול ואידיוט

26
אילן
13.10.25

ישר כח על האמת 💯

27
לליה
13.10.25

וואלה? אתה מה זה לא מעניין לה.

28
לוחם
13.10.25

אתה קשקשן. רק בזכותה ובזכות טראמפ הגיעו החטופים אם ז היה תלוי במולך שלך, משיח השקר מחדליהו, עוד 10 שנים הם לא היו מגיעים

29
ימין על מלא
13.10.25

אתה ההוכחה שביביזם היא כת צסוכנת. אתם לא חלק מהימין.

30
עצבנית
13.10.25

אלוהים ממשיכים עם השינאה ועם השטויות כמה רוע ושינאה יש בך, כך כדור רגיעון ,ותירגע

31
טוביבה
14.10.25

כמה מטומטמים אפשר ליהיות? יש לך בכלל איזה שכל בפדחת?

32
בזוכות החיילים הגיבורים שלנו ובזכות ביבי
13.10.25

דדה מנתניה

33
כהן
14.10.25

תגיד אתה דפוק? או סתם חלאה היביסטית ?

34
זיו
14.10.25

כסיל

35
נתניהו ביזיון
14.10.25

חחחחחחחחחחחחחחחחח, נתניהו וכל מי שהולך מאחוריו עדיף שיעזבו את הארץ ויעברו לאמריקה

36
מדלן
14.10.25

למה המילים והתגובות האלו מה אתם רוצים לעשות גם כך אנחנו נקרעים לא מספיק מה שאנחנו עוברים. יהיו בחירות ותצביעו את דעתכם

37
בטלה
14.10.25

הלוואי והיית במקום המשפחות שאת רוצחי בנים משחררים היום

38
בטלה
14.10.25

המלחמה וההרוגים זה בגלל הבג"ץ שאת סוגדת לו במחשכים והנפגנות הםרו חמאס

39
בולה
14.10.25

הלוואי שהיית במקום המשפחות שאת רוצחי בניהם משחררים היום. אס היית משמיע זמירות הפוכות

40
אליקים לוי
14.10.25

יא מתחזה , אם היית סא״ל בצה״ל , אין מצב שזה מה שהיה יוצא ממך ומפיך . משתמט משירות שמנסה להראות גבר .. רואים לך .

41
פנסיונרית
14.10.25

אם אתה סגמ אני צנצנת. ואוי לנו אם אנשים כמוך משרתים בצבא. עכשיו כולם כבר יודעים שמי שהחזיק אותם שם שנתיים זה הרודן שלנו שביטל כל אפשרות לעיסקה עד שהגיע טרמפ כופף את ידו חבט על השולחן ואמר לו יש עיסקה ואתה תקיים אותה הפעם.

42
מירי
14.10.25

הילד בזכות חיילי צה״ל!!! היו עוד אמהות והן לא פחות ״לביאות״ ממנה

43
אסי
14.10.25

עינב צנגאוקר היא שהחזירה את החטופים!!!!! לולא המאבק שלה שכל כך הרשים את טראמפ הוא לא היה נרתם לנושא הזה!!! אז כל הביביסטים הסתומים די……

44
הרואה נחוכה
14.10.25

אתה איש מגעיל אם אתה בכלל בן אדם

45
בתי
14.10.25

בזכות ביבי לא ישנו שנתיים

46
נור
14.10.25

זבל של זבל אתה המיץ של הזבל חתיכת כלומניק. אתה נתלה בזבל זיבי

47
נור
14.10.25

ימין פרימיטיבי כת ביביסטית עלובה

48
ללימור
14.10.25

האישה הזאת משתפית של חמאס מנוולת רעה בגללה החטופים נשארו כל כך הרבה זמן במנהרות וחמאס דחה כל המעה כי היצה לו נציגה בקפלן המנובחלת הזאת שקיללה את.. ביבי את הילדים שלו קיללה שרים מהימין אין מנובלת ממנה..

49
ביבי הבטיח ביבי קיים
14.10.25

האנרכיסטים שיחקו בה כמו ביו יו היא אמא של חטוף ותודה לאל שהוא חזר בריא ושלם אבל האישה הזו שיחקה למופקרים האלה לידים ששיבשו לעם שלם את חיי היום יום אנרכיסטים אתם בושה

50
קשה לך להודות לביבי השינאה היא אצלכם בדם
14.10.25

על איזה מסע את מדברת את כפוית טובה ויקי כהן קשה לך לומר טובה לביבי

51
יוני
15.10.25

לביבי וממשלתו אין חלק בזה?

52
רני
15.10.25

המחיר הוא גבוה רק הודות לראש הכת שלך מר ביבי נתניהו שאילולי טראמפ, המחיר היה גבוה עוד הרבה יותר!

53
גדי
15.10.25

לפי מה שכתבת רואים מי אתה! אתה אפס! יש ביקורת ויש ביקורת! וכן רבים לא אהבו את ההתנהגות שלה כשחיילים רבים נהרגים ונפצעים עבורו ועבור חטופים אחרים! יש שם עוד הורים שנלחמו עבור הילדים שלהם!

54
רננה
17.10.25

אספסוף העם

55
תז
18.10.25

בזכות נתניהו כמעט הגיעו לאשקלון אשדוד ולכל כביש החוף תתביישו מגיע לנו חקירה ממלכתית. האדם שנרדם בשמירה על הספינה כמו שעשה במלחמת לבנון לקח רגליים חזרה לירושלים ולא נלחם

56
תז
18.10.25

הורים קיבלו את ילדיהם בזכות טראמפ שהכריח אותו לחתום תתעורר אדוני

57
מירי
18.10.25

אתה צחנת ביבים של בורדל הקפלנוחבות

64
עכן
13.10.25

כמה נכון

63
שלום לכולם
13.10.25

זה בדיוק התמריץ להמשיך לחטוף ולרצוח יהודים

1
אי
13.10.25

נקווה שהפעם יחטפו ביביסטים ומשיחיסטים, נראה אתכם חכמים וגיבורים שבני משפחה שלכם בידי החיות

2
בני. ב
13.10.25

חלאת אדם לאכול שינאה זה מה שאתה

3
אתה בתוך לא יהודי
13.10.25

ביבסטים לא היו שם מה אזור הדרום זה מחוז שמאל חוץ מכמה קיבוצים אז לך חפש

4
מתוקה
13.10.25

כולי תקווה וכמה שיותר לרבות בני המשפחה של החלאות בכנסת

5
זיבי
13.10.25

שיקח אותך אלוהים ואת כל המשפחה שלך חלאת המין האנושי זרע עמלק

6
רתחן
13.10.25

הלואי שיעשו למשפחה שלך מה שעשו לחטופים ולקיבוצים חלאת אדם ותת אדם🐖🐖🤑🤑

7
אמן
13.10.25

אמן

8
דבורה
13.10.25

אז מה אתה אומר ? לא היו צרכים לשחרר?

9
אור
14.10.25

היי,מי שנפגע לצערנו זה אחינו השמאלנים,שמאמינים בערבים.

10
יהודה ושומרון
14.10.25

שיחטפו אותך את אחותך ואת כוש שלאחותך