חדשות

נפתלי בנט שובר שתיקה: זו דעתי על מתווה טראמפ

בניגוד לחבריו בימין שמתנגדים - ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שובר שתיקה ומסיע את דעתו על מתווה טראמפ: "זהו צעד קשה, אך הכרחי"

בנט
בנט | צילום: (צילום: אבשלום ששוני / פלאש90)

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, התייחס היום (שלישי) למתווה טראמפ ואמר: "אני מבקש להודות לנשיא טראמפ שפועל בכל כוחו להביא לשחרור החטופים שלנו. לעולם לא נשכח שבטבח ה-7/10 נרצחו, נשרפו, נאנסו ונשחטו מעל 1,200 ישראלים, ונחטפו 251 ממיטותיהם. זה מחדל נורא המחייב וועדת חקירה ממלכתית. אסון שלא ניתן למחות.

בשנתיים האחרונות נפלו בעזה מאות רבות מבנינו, איבדנו את הטובים שבטובים. נרצחו עוד עשרות מאחינו החטופים בשבי החמאס, וכעת הטבח והמלחמה אמורים להסתיים לאחר שממשלת ישראל התנצלה (!) בפני מממני הטבח בקטאר ומשחררת לשטח מאות רבות של מחבלים רוצחים דמויי-סינוואר.

צבי יחזקאלי מזהיר: "כל מה שקרה אחרי – זה טרור"

זהו צעד קשה, אך הכרחי, מאחר וממשלת ישראל לא הצליחה להגיע להכרעה מול חמאס ולא להחזיר את אחינו החטופים הנמקים בשבי והמחיר שאנו משלמים ועוד נשלם בחיי אדם, כבד מנשוא. הפרק הקשה בו שרויה המדינה שלנו צריך להיסגר בשיבת בנינו ובתנו הביתה, ובמעבר לפרק חדש ואחר של איחוד מדינת ישראל ושיקומה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

47
38
רוימי רפאל
30.09.25

לצערי אתה והשמאול שרפתם את החטופים יחד עים רונן בר הרמתכייל הרצי ושר הביטחום גלנט