קטאר מודיעה הערב (שני) אחרי התנצלותו של ראש הממשלה נתניהו כי היא מוכנה לשוב ולתווך בעסקת החטופים בין חמאס לישראל.
על פי לשכת נתניהו, כך התנהל השיחה בין השניים: "אדוני ראש הממשלה, אני רוצה שתדע שישראל מצטערת על כך שאחד מאזרחיך נהרג בתקיפה שלנו.
אני רוצה להבטיח לך שישראל כיוונה את חמאס, לא את הקטארים.
אני גם רוצה להבטיח לך שלישראל אין שום תוכנית להפר את ריבונותך שוב בעתיד, והתחייבתי לנשיא.
במערכת הפוליטית מגיבים: "ההתנצלות המתרפסת היא חרפה"
אני יודע שלמנהיגותך יש תלונות נגד ישראל ולישראל יש תלונות נגד קטאר, החל מתמיכה באחים המוסלמים ועד לאופן שבו ישראל מוצגת באל-ג'זירה ועד לתמיכה ברגשות אנטי-ישראליים בקמפוסים של מכללות.
אני מברך על רעיון הנשיא להקים קבוצה תלת-צדדית שתטפל בתלונות של שתי המדינות שלנו."





תגובות
האם רציתם תמונה מוחשית לביטוי "כמי שקפאו השד" היתה לכם היום אפשרות להנות מהמחזה בשידור חי ... ואיתו נעלמו כל חלומות "הטרנספר מרצון" "הבוננזה הנדל"נית" "שכונת השוטרים" "טיילת טראמפ" "הנצחון המוחלט" ושאר השטויות שממשלת הזוועות הזו הביאה עלינו.... ועל הטמטום הזה שלמנו בעשרות אלפי חללים, פצועים, הלומי קרב, קטועי גפיים, ועוד כמה עשרות חיילים מתאבדים ... בנוסף התענוג עלה לנו כ 400 מליארד ש"ח שנשלם עוד עשרות שנים , ולקינוח בידוד בינלאומי מוחלט ...
איזה מוח מעוות. ביבי הוא מנהיג הליכוד ולא מנהיג בן גביר וסמוטריץ. כל הקשקוש שכתבת שייך להם. ביבי השיג אולטימטום עולמי בגיבוי ארצות ערב וטורקיה לחמאס ולרשות הפלשתינית. ההסכם הוא לגמרי כל המטרות שביבי הציג בתחילת המלחמה.
חברים יקרים, אם תוקם מדינה פלסטינית מפורזת מוגבלת בפיקוח עולמי ושלנו זו עשויה להיות תרומה טובה יחידה למעשי הימין כפי שהם מכנים עצמם. כך או כך עד עתה הם הביאו עלינו תבוסה נוראה. אם תוקם ריוויירה עזתית כשהחמאס מחוץ לתמונה, ביוזמה אמריקאית ועולמית זו עשויה להיות ברכה שניה. בוודאי שאסור לנו להירדם שנית על משמרנו ואסורים רברבנות, יהירות וגובה לב.