בפינת 'אורחות חיים' התייחס הרב אברהם יוסף למצוות התשליך. על פי הדברים שהובאו ברדיו 'קול חי' אמר הרב יוסף כי "ביום טוב ראשון אנחנו עושים תשליך. התשליך מיועד לגברים בלבד, לא לנשים. אין לנשים חלק ונחלה בתשליך. לא רק זה, זה גם מפריע.
יש תערובת גברים ונשים, ואפילו אם הן עומדות בצד, מה, אפשר למנוע את הגברים מלהביט בהן? ומי אמר שזה מותר? אין לנשים חלק ונחלה בתשליך. התשליך הוא זכר לעקידת יצחק. זה שייך רק לגברים, לא שייך לנשים. לכן צריך למנוע עד כמה שהדבר בידינו, שנשים לא תשתתפנה בתשליך. זה לא נוגע לנשים כלל".
עוד באותו נושא
במיוחד לראש השנה: מתכון קליל לעוגת דבש טעימהחדשות סרוגים

הרב המכובד מחזיר את ישראל לחשכת ימי הביניים. אדם חשוך