ברנז'ה

אחרי התאונה, גידי גוב לא התייצב לשימוע. זו הסיבה

לאחר שהיה מעורב הלילה בתאונת דרכים וגרם לפציעתם של 6 אנשים, הזמר גידי גוב לא התייצב הבוקר לשימוע בעניינו. זו הסיבה

אחרי התאונה, גידי גוב לא התייצב לשימוע. זו הסיבה
צילום: התאונה במחלף נשרים (צילום תיעוד מבצעי מד"א)

גידי גוב שהיה אמור להגיע לשימוע ביחידת בוחני תאונות הדרכים לאחר שפגע בכלי רכב בנתיבי איילון בתל אביב, לא חש בטוב והמנהלת שלו הגיעה במקומו, כך דווח היום (שלישי) בווינט.

בשעה זו מקיימים את השימוע בהעדרו, ובסופו הזמר אמור להפקיד את רישיון הנהיגה שלו ל-60 ימים.

נזכיר כי מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי הזמר שביצע תאונה עם 8 רכבים הוא גידי גוב. בחקירתו הוא אמר כי בהופעה, קודם הנהיגה, הוא שתה ויסקי. מטעמו נמסר אז: ""גידי גוב עבר הלילה תאונת דרכים בעיר תל אביב. מצבו טוב, הוא מתאושש בביתו. בריאות לכולם".

ברשת זועמים על דבריו של גידי גוב: "חוצפן, הוא לא מתבייש?"

ברשתות החברתיות כעסו מאוד על תגובתו זו, וטענו כי גוב יצא לא בסדר כאשר הוא לא ביקש סליחה מהנפגעים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
מיקי
16.09.25

הוא משלהם!!! יצא הקנס קטן