ברנז'ה

ברשת זועמים על דבריו של גידי גוב: "חוצפן, הוא לא מתבייש?"

לאחר שפורסם כי הזמר שהיה מעורב בתאונה הלילה באיילון הוא גידי גוב, ובכאן 11 דווח כי גוב מסר שהוא שתה ויסקי לפני הנהיגה, ברשתות החברתיות זועמים על תגובתו

ברשת זועמים על דבריו של גידי גוב: "חוצפן, הוא לא מתבייש?"
צילום: גידי גוב (צילום ורדי כהנא)

לאחר שהותר לפרסום כי הזמר שהיה מעורב הלילה (בין שני לשלישי) בתאונה הוא גידי גוב, ברשתות החברתיות זועמים על תגובתו.

כזכור על פי העדויות, גוב התנגש במספר כלי רכב – מה שהוביל לתאונה גדולה במיוחד. שישה בני אדם נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה וצוותי מד"א הגיעו במהירות לזירה, העניקו טיפול ראשוני לפצועים והעבירו אותם לבתי החולים. גוב עוכב לחקירה ביחידת בוחני התנועה של משטרת מחוז תל אביב, ולאחר מכן שוחרר.

מטעמו של גוב נמסר, "גידי גוב עבר הלילה תאונת דרכים בעיר תל אביב. מצבו טוב, הוא מתאושש בביתו. בריאות לכולם".

על פי הדיווח בכאן 11, גוב, ששוחרר בערבות, העיד בתום חקירתו: "הייתי בהופעה ושתיתי קצת וויסקי. איבדתי שליטה על הרכב".

לאחר פרסום תגובתו, ברשת זעמו על כך שהזמר לא שיגר התנצלות לנפגעים. "מה עם בקשת סליחה?", כתב אחד המגיבים ברשת. "עבריין, מי עולה לנהוג אחרי ששתה?", כתבה מישהי נוספת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

86
57
יחצי
16.09.25

לרוב הזמרים יש בראש קש במקום מח

1
שלומקה ש
18.09.25

ולך יש זבל במוח

2
ד
20.09.25

:אצלך ריק לחלוטין.

3
ניבי
19.09.25

יופי של תגובות."גן שלנו מה נחמד הוא".

4
יוני
21.09.25

להרבה

5
מושחת לך תתרום ללוחמים לבעלי חיים
21.09.25

עשה הון מפרסומות ועם אהרוני רוצח פרות . מגעילים שניהם לאן תקחו כסף לקבר

6
אנש
21.09.25

ולך יש זבל בפה

7
טל
22.09.25

אם הוא היה אדם פרטי זה לא היה מגיע לתקשורת, ראש קש בעצמך.

56
אמיר יצחק
16.09.25

לנהוג במידת הרחמים-------------------6 שנות מאסר ושלילה לצמיתות

55
מצב לא נורמלי
16.09.25

זה האיש מהשמאל. אם חלילה היה האיש מהימין - לא יודע מה היה קורה במדינה בטוח שהיו מאשימים אותו ברצחבכוונה תחילה והפגנות מכאן ועד להודע החדשה והשאר כבר ידוע

1
אתה באמת לא נורמלי
16.09.25

מה הקשר, בכלל?

2
ימני חזק
16.09.25

אתה צודק אנחנו אחרך

3
ספרטה פראג
17.09.25

נכון, זה באשמת היועמ"שית, בג"צ , והקפלניסטים ......

4
יוני
17.09.25

דביל

5
יוני
17.09.25

אוסלו , הכל בגלל אוסלו

6
סוקר חדש
19.09.25

אם היה מימין היה מכחיש שנהג מכחיש שהשתכר והיה מאשים את השמאל ברדיפה פוליטית גזענית כי מזרחי או אשכנזי או חתול או חרדי

7
מזהה ביביסטים
19.09.25

יש לה כאן איש מהימין שמחרב לנו את המדינה וכלום ואתה מדבר על מכוניות ופחות כשבזכותו אנחנו סופרים 2200 מתים.

8
הוא נורמלי ועוד איך
20.09.25

צודק ביותר, לו היה ימני הייתה נפתחת מלחמת עולם נוספת.

9
שושי כץ
21.09.25

אם היה מימין הוא היה נרקב בכלא אבל גידי מקבל שלילה חודשיים וזהו זה!!! ולא אחרת...

10
אילן
22.09.25

יא0000000000 ותישאר 000000