צעיר יהודי נוסף הורחק מיו"ש בן גביר: בוגי משותלל - סרוגים

צעיר יהודי נוסף הורחק מיו"ש בן גביר: בוגי משותלל

צו מנהלי נוסף לצעיר יהודי המתגורר במעלה אדומים האוסר עליו כניסה לירושלים וליו"ש למעט ביתו במעלה אדומים והוא יצטרך לשהות במעצר בית לילי בלי משפט ללא הוכחות וראיות

צעיר יהודי נוסף הורחק מיו"ש בן גביר: בוגי משותלל
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

צו מנהלי נוסף לצעיר יהודי המתגורר במעלה אדומים הוצא ונמסר הערב לידי הצעיר. על פי הצו, על הצעיר תיאסר הכניסה לירושלים וליהודה ושומרון  למעט ביתו במעלה אדומים והוא יצטרך לשהות במעצר בית לילי בלי משפט ללא הוכחות וראיות.

על הצו חתומים אלוף פיקוד המרכז רוני נומה ומפקד אוגדת יו"ש תא"ל יואל סטריק.

עורך דינו של הצעיר איתמר בן גביר תקף הערב בחריפות את הצו ואת שר הביטחון משה בוגי יעלון ואמר כי :"זו המשך ההשתוללות של שר הביטחון ולצערי הצעדים הללו לא מרגיעים את השטח אלא רק תורמים לתסיסה ופגיעה במרקם החיים העדין ביהודה ושומרון".

לדברי עו"ד בן גביר:" אם יש ראיות נגד מרשי,יתכבדו ויגישו כתב אישום, מרשי נעצר בחודשים האחרונים לא אחת באשר למעורבות בפעולות תג מחיר אך מעולם הדברים לא התגבשו כדי הגשת כתב אישום. אם אין ראיות הרי שאנו חיים במדינה דמוקרטית ולכן אסור היה להפעיל נגדו את הצו"

הצעיר מתכוון להשיג על הצו ולעתור לבית המשפט העליון "בתקווה שהשופטים ישמעו אותו ברוב קשב כפי ששמעו את מוחמד עלאן" עו"ד בן גביר אומר כי :"מקווה שאם מרשי יחליט לשבות רעב, הרי שהפרקליטות תסכים לביטול הצו כפי שהסכימה במקרה של עלאן"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בושה לנו שיש שר ביטחון כזה
ראובן | 23-08-2015 0:08