הרב בן דהן: "הפתרון לטרור - לגרש את משפחות המחבלים"

הרב בן דהן: "הפתרון לטרור - לגרש את משפחות המחבלים"

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן מגיב לגל הטרור ואומר: "ביום שמשפחת מחבל תגורש מן הארץ בעקבות מעשה טרור, זה ייצור הרתעה אפקטיבית." על אנשי השמאל: "הזויים"

הרב בן דהן: "לגרש את משפחות המחבלים"
  (צילום: דניאל שטרית/פלאש90)

סגן שר הבטחון הרב אלי בן דהן (הבית היהודי) מתייחס לגל הטרור שהפך לאינתיפאדה מאז תחילת חודש הרמאדאן, בו נרצחו שלושה ישראלים ונפצעו עוד כעשרים.

בראיון ליעקב אילון בגל"צ הבוקר (ד') אמר בן דהן את דעתו כיצד לעצור את הטרור: "יש לי הצעה יותר פשוטה,לוקחים את המשפחה, מעלים אותה למטוס עם כרטיס ONE WAY. ביום שמשפחת מחבל תגורש מן הארץ בעקבות מעשה טרור, זה ייצור הרתעה אפקטיבית. נצטרך לעשות זאת פעם אחד. זה יהצעד ההרתעתי הגדול ביותר שצריך לעשות. מערכת המשפט צריכה לשנות את האג'נדה, כדי למנוע עשרות ומאות קורבנות אחרים."

את גל הטרור תולה בן דהן בהסתה בתחנות הטלויזיה הערביות: "בימי חג הרמדאן משפחות שלמות צופות בטלוויזיה בתכניות שמעודדות את השאהידים ומעודדות טרור. הסתה לשמה."

במענה לשאלתו של יעקב אילון מה ישיב סגן השר לטענותיו הקלאסיות של יריב אופנהיימר בנוגע לתהליך השלום, אמר בן דהן: "די עם המנטרות המטופשות האלו. אנחנו מציינים 10 שנים לגירוש מגוש קטיף, המדינה גירשה 800 יהודים והיום אין בעזה יהודי אחד ומה אנחנו מקבלים? שילים על גבי טילים שנורים על מדינת ישראל, הסתה ואזרחי ישראל שמאוימים".

עוד הוסיף: "פעם אהבו לומר שאנשי הימין אהובים. מי שהזוי כאן הם אנשי השמאל שלא מסתכלים על המציאות בעיניים נכוחות, חיים בדמיונות שלא התקיימו ולא יתקיימו. הם צריכים להפנים שאנחנו לא חיים בשווייץ אלא במזרח התיכון. הדמיונות על שלום הזוי, יפה, עם אנשים טובים  שמשלמים משכורות למחבלים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מילים מילים.
אבנר | 01-07-2015 12:08
בסוף הוא נשאר בממשלה שלא נלחמת בטרור, מעבירה כספים לרשות הרצח, ולא מממשת את הריבונות על ארץ ישראל
2
הביתה יהודי
ברוך | 01-07-2015 12:49
יפה, אכן שם מתאים לסיעה.........
3
אתה סגן שר הבטחון - את מי אתה מאשים?
| 01-07-2015 16:40
תפקידך להביא בטחון ולא לתת פרשנות. לא מסוגל - תתפטר!