דוידי פרל: גלאון רוצה לסמן 10,000 איש שבאו לקטוף דובדבנים"

דוידי פרל: גלאון רוצה לסמן 10,000 איש שבאו לקטוף דובדבנים"

קרוב ל- 10,000 מבקרים השתתפו ביום שישי בפתיחת עונת קטיף הדובדבנים בגוש עציון. בהם גם שר החקלאות ואורן חזן ששידר עסקים כרגיל. ראש המועצה, מצא זמן לעקוץ את ראשת מרצ

"גלאון רוצה לסמן את 10,000 האנשים האלה"
  קוטפים דובדבנים בגוש עציון. ((צילום: marabu.pr@gmail.com)

קרוב ל- 10,000 מבקרים השתתפו ביום שישי בפתיחת עונת קטיף הדובדבנים בגוש עציון. המבקרים נהנו ממזג אויר נוח ומהדובדבנים והגודגדנים שהבשילו על העצים.

קטיף הדובדבנים אפשר ליחידים ומשפחות לערוך "קטיף עצמי" במטעים של קיבוץ ראש צורים בשיטת "אכול כפי יכולתך". האירוע העניק למבקרים את האפשרות להתנסות בפעולת קטיף ולחוש ממלאכת עבודת האדמה. ולקחת חלק באירוע ססגוני הכולל שוק איכרים, דוכני מזון, טעימות ממעדני שף הפסטיבל, פינות יצירה לילדים, הופעות, פינות ישיבה מוצלות ועוד.

בקיבוץ כפר עציון, ראש צורים ומגדל ישנם כ-350 דונם של מטעי דובדבנים וגודגדנים. מזג האוויר הקריר ששרר במהלך החורף הביא לצמיחה עשירה במטע הדובדבנים. על פי הערכה של החקלאיים המקומיים, אנו צופים לכמות עשירה של פירות במהלך העונה. החקלאות הינה ענף משמעותי ביותר במרחב גוש עציון. ניתן למצוא מאות דונמים של שטחים חקלאים הכוללים כרמים, עצי פרי ובעיקר דובדבנים. התוצרת החקלאית של גוש עציון כוללת פירות רבים, יקבים ויינות מפורסמים בזכות איכותם וזכו עד היום בפרסים רבים.

בין המבקרים היו גם שר החקלאות אורי אריאל, ח"כ אורן חזן וחברת הכנסת לשעבר שולי מועלם.

זה מה שהיה לאורן חזן לומר בזמן הקטיף

(צילום: marbu.pr)

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל שארגן את האירוע אמר: "זהבה גלאון רוצה לסמן 10,000 איש שבאו היום לקטוף דובדבנים ולחזק את גוש עציון ויהודה ושומרון. ואנחנו אומרים היום לזהבה גלאון ולכל המחרימים. סלינו על כתפנו הבאנו ביכורים מכל קצוות הארץ באנו לתמוך במתיישבים.  פסטיבל הדובדבנים מהווה הזדמנות להביע הזדהות ותמיכה בגוש עציון להיחשף לנופים המיוחדים של גוש עציון, לחוות חוויה מרגשת של קטיף עצמי במטעי האזור וליהנות מחגיגה שלמה לכל המשפחה".

גד כהנא מנכ"ל עמותת התיירות אמר: גוש עציון הוא חבל ארץ ייחודי שהתברך בשפע אתרי תיירות ומורשת היסטוריים ואנו מזמינים את הציבור להמשיך וליהנות מהם".

קטיף דובדבנים MARBU (1)

חיילות קוטפות דובדבנים (צילום: marabu.pr@gmail.com)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו