ראש העיר ערד לשעבר: לא עצוב שדוד רותם נפטר - סרוגים

ראש העיר ערד לשעבר: לא עצוב שדוד רותם נפטר

ראש עיריית ערד לשעבר העלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו שעות ספורות אחרי פטירתו של חבר הכנסת לשעבר, דוד רותם ז"ל ובו הבהיר כי אינו עצוב על פטירתו. "האיש שהניע את כל הבלגן הלך לעולמו. אני לא ממש עצוב"

ראש העיר ערד לשעבר: לא עצוב שדוד רותם נפטר
  (מרים אלסטר/פלאש90)

מספר שעות לאחר היוודע דבר מותו של חבר הכנסת לשעבר, דוד רותם ז"ל, העלה ראש עיריית ערד לשעבר, מוטי בריל, פוסט בעמוד הפייסבוק שלו. אלא שבניגוד לדברי ההספד שנאמור על דוד רותם באותו היום מצד נבחרי ציבור רבים, בריל בחר דווקא לתקוף את התנהלותל של רותם.

תחת הכותרת "סיפור שהיה באמת", כתב בריל: "מספר שבועות לפני שהודחתי מתפקידי כראש העיר ערד ביקש ח"כ רותם להיפגש איתי בלשכתי מאוחר בערב. בפגישה נכחה גם חברת ישראל ביתינו והיום חכ טלי פלוסקוב. הנושא: דרישת ישראל ביתינו להכין תקציב צבוע על סך 500,000 שח לפעילות תרבותית לקהילה הרוסית בערד שיהיה בשליטתה הבלעדית של טלי. סירבתי. טענתי שזה אסור ומהווה שוחד. עורך הדין רותם לא התרשם ודרש למלא את הדרישה. לא השתכנעתי. הרצון לחלק כסף בהגינות לכלל התושבים גבר על הרצון לזכות באצבע בהצבעה לאישור התקציב".

בהריל ציין כי "הוא (דוד רותם ז"ל; ג"ע) סיים את הפגישה באמירה שהקדנציה שלי תהיה קצרה. לימים פלוסקוב הצביעה נגד התקציב. התקציב לא עבר. המועצה פוזרה. אני הודחתי. מונתה וועדה קרואה. טלי זכתה בתפקיד ראשת העיר. טלי עברה מישראל ביתינו לכחלון. טלי ח"כית מטעם כולנו. והיום האיש שהניע את כל הבלגן הלך לעולמו. אני לא ממש עצוב".

לכידה

(צילום מסך; מתוך הפייסבוק)

 

בשיחה עם וואלה!NEWS הבהיר בריל כי הוא אינו מצטער על הדברים שכתב וכי הוא אינו חוזר בו. "לא הגזמתי, דוד רותם היה בריון", אמר.

ח"כ טלי פלוסקוב הגיבה אף היא לדברים ואמרה כי היא "לא זוכרת בקשה כזאת, לא בשמי ולא בשם המפלגה"

על הפוסט שהעלה בריל אמרה פלוסקוב: "אם היו טענות הן היו צריכים לעלות לפני שמונה שנים ולא ביום מותו של חבר הכנסת. זאת בושה. אני רותחת. זה מעשה לא אנושי. אני פשוט נגעלת מהדברים. ח"כ דוד רותם היה איש משכמו ומעלה שניהל את ועדה חוקה בכנסת ואם הוא היה כמו שמוטי בריל מנסה לצייר אותו הוא לא היה נשאר יום אחד בכנסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מאמין לראש הערייה לשעבר ואני בכלל לא משם
ערן | 10-06-2015 9:56
אני מאמין לראש הערייה לשעבר שאני שומע עליו לראשונה אף אחד לא היה טורח ללכלך אחרי מות מישהו, אם זו לא הייתה אמת שצרובה בו- הוא גם לא שכח זאת כי זה כאב לו גם התגובה של חברת הכנסת לא זוכרת מעורר תמיהה.
2
לא מתאים למציאות - מוטי בריל היה ראש עיר בתואר
דרומי_1 | 10-06-2015 10:12
ראש העיר האמיתי בזמנו היה דודי אוחנונה העומד גם בימים אלו לחזור לתפקידו תחת ראש עיר אחר בתואר ולכן סיפור של פגישה בנושא כזה לא מתאימה כלל וכלל לרותם
3
אחרי מות
אריאל | 10-06-2015 10:51
לא הצלחתי להבין את הקשקשת של חברי הכנסת החרדים בשבחו של דוד רותם. בתור אחד שהיה שם אני יכול להעיד שהאיש היה שונא חרדים לתיאבון. הוא היה אחד מגדולי ושונאי החרדים ובני הישיבות בכנסת. כל פעם שפער את פיו הייתי מזדעזע מחדש הכיצד אדם דתי ששורשיו חרדיים מסוגל לדבר באיבה כזו נגד העולם החרדי ובני הישיבות.
4
הסיפור משוכתב, ולא נשמע הגיוני
שלמה | 10-06-2015 13:35
אקדים ואומר, הכרתי את דודו רותם, ועבדתי לצדו כמה שנים. אכן, היה כוחני, ציני, ומחוספס. לא מגוהץ כשאר עמיתיו למקצוע. יחד עם זאת, כאיש השלטון המקומי אני יודע, שהליך פיזור מועצה נבחרת ומינוי מועצה ממונה לא אורך כמה שבועות. זהו תהליך של שנה שנתיים לפחות. יש ביקורות, ועדה מקצועית, שימוע, החלטת שר , עתירות, צווי מניעה וכו' וכו'. לכן, לתאר זאת בפשטות כזו, לא הסכמתי לתת שוחד וכן הפסדתי את משרתי, לא נשמע אמין. ואם זה היה נכון, אני במקום ראש העיר הייתי הופך את העולם, ולא מחכה לפטירתו בכדי להוציא את הסיפור החוצה. ועוד נקודה: אם יש ריכוז גדול של עולים מרוסיה בערד,ויש להם נציגה במועצה, אין שום פסול ומניעה חוקית לבנות להם "סל תרבות" יחודי וייעודי, שיתן מענה הולם לצרכיהם. לזה לא קוראים שוחד. לזה קוראים עירייה עם הפנים לתושב!! הכי קל לענות בלא.
5
אכן בריון בעל פה מלוכלך ז"ל.--לחקור את הרוסיה הזאת מיד!
דוד | 11-06-2015 7:37