האיום מומש: תופסק ההתקשרות בין אורנג' לישראל

האיום מומש: תופסק ההתקשרות בין אורנג' לישראל

ענקית הסלולר מאמצת את דבריו של מנכ"ל החברה, סטפן ריצ'ארד, והודיעה כי תפסיק את ההתקשרות עם ישראל. בהודעה שפרסמה החברה נאמר כי ההחלטה אינה פוליטית

author-image
סופית: תופסק ההתקשרות בין אורנג' לישראל
  (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

מימשה את האיום.

פחות מיממה לאחר הסערה שעורר מנכ"ל אורנג' העולמית, חברת "פרנס-טלקום" הצרפתית הודיעה לפני שעה קלה (חמישי) כי בכוונתה להביא לסיום ההתקשרות עם המפעילת הישראלית פרטנר.

על אף דבריו של המנכ"ל, בהודעה שפרסמה חברת אורנג' נאמר כי היא "לא רוצה להמשיך את נוכחות המותג במדינות שהיא אינה פועלת כמפעילה רשמית. בשל כך, אורנג' מבקשת לשים סוף להתקשרות".

אתמול אמר סטפן ריצ'ארד, מנכ"ל פרטנר  במסיבת עיתונאים בקהיר, כי היה מחרים את ישראל "כבר מחר", אלמלא היה צריך לשלם קנס עבור ביטול החוזה עם חברת פרטנר המובילה את מותג הטלפונים הכתום בארץ.

בדבריו הוא פירט את התכניות העתידיות של החברה במצרים, והוסיף כי אם היה יכול הוא היה מנתק את הקשר עם ישראל, שבה חברים למעלה משלושה מיליון מנויים.

מוקדם יותר פורסם ב'סרוגים' כי בעבר ריצ'ארד אמר דברים הפוכים לחלוטין. יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, מצא כי לפני שלוש שנים, ביקר ריצ'ארד בארץ, כאורח של כנס הנשיאים של ישראל 2012 בנושא 'המבט למחר' ושם אמר: ״זהו ביקורי הראשון בישראל ואני מוקסם מכל מה שאני רואה כאן".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לא ברור את מי צריך להחרים עכשיו?
| 04-06-2015 18:51
2
האם מותר להשתמש בטלפונים של לברה המחללת שבת?
| 04-06-2015 18:53
מדוע אסור לאכול ביום חול במיסעדה שפתוחה בשבת אבל מותר להשתמש בטלפונים של חברה הפועלת בשבת ?
3
אסון רודף אסון,
| 04-06-2015 19:11
אסון רודף אסון, מוות מיותר שזועק זעקה אילמת. אם זו תרבות הדחיפות, אם זה אסון הטביעות ואם זו שפיכות הדמים המיותרת והמרושעת ברשתות החברתיות. ואם מישהו כאן לא יתעורר, ולא יקח על עצמו את האחריות הציבורית הדרושה, על מנת לשפר החינוך של צניעות בנות ישראל, בגיל צעיר, ע"פ דעת תורתינו הקדושה, זה יכול ליגמר חלילה בעוד שורה של אסונות מיותרים שצפויים לנו ח"ו. ולא כאן המקום לפרט את כל הנקודות שטעונות שיפור משמעותי אצלינו. אבל האדישות שפושה בציבור, לצד אנחות של "אוי ויי", והנה, ממשיכים הלאה, כאילו כלום לא קרה כלום, ואז גם לא משפרים הצניעות, זה אסון גדול שצריך תיקון גדול. בוקר טוב עולם, זה הזמן להתעורר, המשיח בפתח.