איך אמר שלמה ארצי? "כל שיר הוא זיכרון בלתי נמנע". בזמן ההתנתקות ליוו מספר שירים את התפילות והאירועים הכואבים. הנה כמה שירים שנזעקו בתפילה, בחיזוק, בתחינה או בזעקת כאב.
כיתבו לנו בתגובות מה השיר שליווה אתכם בהתנתקות.
בראש ובראשונה: "תפילה לעני כי יעטוף"
עוד באותו נושא
20 שנה להתנתקות: בת-חן לבנון חוזרת לתפילת הנערותאריה יואלי

תגובות
תפילה לעני, מה השאלה בכלל. נראה לי שבגלל הגירוש השיר הזה איבד את המקום שלו, כי כבר אף אחד לא יכל לשמוע אותו יותר..