'יהדות התורה' הטילה וטו; ש"ס לא תמנה סגן לבנט - סרוגים

'יהדות התורה' הטילה וטו; ש"ס לא תמנה סגן לבנט

בעקבות הווטו מצד מפלגת 'יהדות התורה', היום הודיע יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי כי חבר הכנסת משולם נהרי ישמש כסגנו של השר חיים כץ במשרד הרווחה ולא במשרד החינוך

author-image
'יהדות התורה' הטילה וטו; ש"ס לא תמנה סגן לבנט
  Miriam Alster/FLASH90

הלחץ עבד.

לאחר שכבר פורסם כי חבר הכנסת משולם נהרי (ש"ס) ישמש כסגנו של שר החינוך, נפתלי בנט, בנוסף לחבר הכנסת מאיר פרוש שיכהן כסגן מטעם 'יהדות התורה', היום (ראשון) קבע יו"ר מפלגת ש"ס, השר אריה דרעי, כי נהרי לא ישמש כסגן שר החינוך אלא כסגנו של השר חיים כץ (הליכוד) במשרד הרווחה, כך דווח ברדיו 'קול חי'.

כזכור, דרישתה של ש"ס למנות סגן מטעמה לצידו של פרוש עוררה זעם ב'יהדות התורה' שאף הטילה וטו על דרישתה של ש"ס, שכאמור החליטה כי נהרי ישמש כסגן שר הרווחה.

בתוך כך, יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', שר החינוך נפתלי בנט, שיגר היום מסר למרגיע למפלגות החרדיות ואמר כי הציבור החרדי לא צריך לחשוש מכך שהוא מכהן כשר החינוך.

"אנחנו כולנו ביחד, אני שר למען כולם", אמר בנט לאתר החרדי 'כיכר השבת'.

בנט, שהעביר היום את משרד הכלכלה לידי יו"ר מפלגת ש"ס, שר הכלכלה הנכנס, אריה דרעי הוסיף כי "אני משאיר לדרעי משרד עם נשמה, משרד של כלכלה שדואגת לשקופים, לעובדי הקבלן בניקיון ואבטחה, לעובדי שכר המינימום, לייצר מקומות עבודה, משרד שמוריד את יוקר המחייה לכל עם ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חיים ומוות ביד הלשון
משה | 19-05-2015 13:43
תאכלו אותה סרוגים אכלו לכם את כל מה שבניתם במשך שנתיים