הג'וב של שמעון פרס: פרזנטור של בנק הפועלים - סרוגים

הג'וב של שמעון פרס: פרזנטור של בנק הפועלים

הנשיא לשעבר שמעון פרס שכינה את התנהלותו הכלכלית של נתניהו 'קפטיליזם חזירי', מקבל בכל חודש מבנק הפועלים 30 אלף דולרים כדי לקדם את ענייני הבנק

author-image
הג'וב של שמעון פרס: פרזנטור של בנק הפועלים
  30 אלף דולר בחודש מבנק הפועלים. פרס (באסל עווידאת/פלאש90)

הנשיא לשעבר שמעון פרס שכינה את התנהלותו הכלכלית של נתניהו 'קפטיליזם חזירי', מקבל בכל חודש מבנק הפועלים 30 אלף דולרים כדי לקדם את ענייני הבנק, כך מפרסמת היום שרון שפורר באתר דה-מרקר.

פרס ובנק הפועלים סרבו לפרט על מה מקבל פרס את התשלום החודשי, אך ההערכה היא כי הנשיא לשעבר מסייע לבנק נגד חקיקה אפשרית או רפורמות שצפוי לערוך שר האוצר הבא משהה כחלון, במטרה להגביר את התחרות במערכת הבנקאות.

בדה מרקר ציינו מקורות בסביבתו של הנשיא לשעבר כי כל ההכנסות של פרס מופנות לפרויקטים חברתיים ועמותות צדקה. אותם מקורות מצוטטים כי פרס אינו עובד כלל בישראל אלא רק בחו"ל, כאשר כל פעילותו היא למען קידום הידברות בין העמים, שלום וקידום ישראל כ"סטארט-אפ ניישן".

בשביל הפיקנטריה, יש לציין כי שר האוצר לשעבר, ח"כ יאיר לפיד שהיה פרזונטר של הבנק הרוויח בזמנו 220 אלף דולר לשנה, ונראה כי פרס זוכה למשכורת נדיבה יותר משרי אריסון ודירקטוריון הבנק.

בנק הפועלים יחגוג בסוף החודש 40 שנות פעילות בארה"ב ולאירוע הוזמן פרס עם ראש עיריית ניו-יורק רודי ג'וליאני. החגיגות מתקיימות במקביל לחקירה שמנהל משרד המשפטים האמריקאי נגד הבנק בחשד שסיפק מקלטי מס לעברייני מס אמריקאים, וייתכן כי פרס נשכר כי להפעיל את קשריו בארה"ב לסגירת תיק החקירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קפיטליסט חזירי!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!! | 20-04-2015 17:32