בליכוד מכחישים: לא בא בחשבון שנפנה להרצוג - סרוגים

בליכוד מכחישים: לא בא בחשבון שנפנה להרצוג

בליכוד דוחים על הסף את הדיווחים  לפיהם נעשתה פנייה ליו"ר 'המחנה הציוני' להקמת ממשלת אחדות "נתניהו לא אישר לאיש לפנות אל מפלגת העבודה"

author-image
בליכוד מכחישים: לא בא בחשבון שנפנה להרצוג
  לא פונים להרצוג. הליכוד (פלאש90)

בליכוד דוחים דוחים את הפרסום במעריב הבוקר (א') לפיו גורם במפלגת 'המחנה הציוני' אישר כי איש סודו של נתניהו, נתן אשל, פנה להרצוג, בכדי לבחון את ההיתכנות שלו להיכנס לממשלת אחדות בראשות נתניהו.

לסרוגים נמסר מאת דוברות הליכוד: "ראש הממשלה בנימין נתניהו לא אישר לאיש לפנות אל מפלגת העבודה. אם ראש הממשלה היה רוצה לפנות להרצוג – דבר שאינו בא בחשבון לאור הפערים האידיאולוגיים העמוקים בין הליכוד והמחנה הלאומי לבין מפלגת העבודה 2015 – הוא היה עושה זאת בעצמו, ללא שום אנשי קשר."

בפרסום של מעריב הבוקר נכתב כי גם במחנה הציוני השיבו בשלילה להצעה לשבת בממשלת נתניהו. כזכור כמעט לכל אורך מערכת הבחירות הזהיר יו"ר 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, מהאפשרות כי נתניהו, יקים ממשלת אחדות במקום ממשלת 'המחנה הלאומי' בהרכב של ימין-חרדים.

עוד דווח הבוקר כי גורמים במפלגה הכחישו את הפרסומים לפיהם ציפי לבני בוחנת אפשרות לערוק עם חלק מחברי הכנסת ולהצטרף לממשלה.

ראוי לציין כי לאורך כל התקופה האחרונה הצהיר נתניהו כי בכל מקרה לא יפעל להקמת ממשלת אחדות וזאת בעקבות התהום הפעורה בין 'הליכוד' ל'המחנה הציוני'. עם זאת, ככל הנראה מדובר בתרגיל של ראש הממשלה בכדי לנסות ולהפחית את הלחץ המופעל עליו משאר ראשי המפלגות בנוגע לדרישותיהם הקואליציוניות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו