סמוטריץ': "שוב הפך הליכוד לקבלן הביצוע של 'שלום עכשיו'"

סמוטריץ': "שוב הפך הליכוד לקבלן הביצוע של 'שלום עכשיו'"

מועמד הבית היהודי בצלאל סמוטריץ' מפר את הפסקת האש ותוקף את הליכוד על הרס החלקה האחרונה במגרון "אם הבית יהודי יהיה קטן, נתניהו ימשיך במדיניות שמובילה לגרוש משפחות והרס יישובים ובתים"

"שוב הפך הליכוד לקבלן הביצוע של 'שלום עכשיו'"
  נתניהו בשירות שלום עכשיו. סמוטריץ' (פלאש90)

הבוקר (ד') השלים המנהל האזרחי בהוראת משרד הבטחון את הרס וחורבן היישוב מגרון, בפינוי והריסת אחרוני הבתים ביישוב מאז גירוש תושביו לפני כשנתיים.

מועמד הבית היהודי בצלאל סמוטריץ' מפר את הסכם הפסקת האש בין המפלגות ומאשים את הליכוד באימוץ האג'נדה של 'שלום עכשיו'.

את חוסר הצדק שבהריסת המבנים מסביר סמוטריץ' במילים: "מדובר במספר מבנים שנבנו על חלקה שנרכשה כדת וכדין במיליוני שקלים. מאחר וערבי שמוכר קרקע ליהודי צפוי לגזר דין מוות ברשות הפלשתינית, מוכרי הקרקע חייבים היו להתכחש למכירה. כולם יודעים שזאת האמת אבל זה הספיק לבג"צ בכדי להורות על פינוי החלקה, ולנתניהו ושר הבטחון ליישר קו ולשכוח שהם נבחרו כדי לשלוט."

סמוטריץ' טוען כי כניסתו של בני בגין (המשוריין ברשימת הליכוד) מעידה על כוונת הליכוד שלא להכיר במאחזים ביו"ש: "הכסף המלא ששולם עבור הרכישות היה שקוף בעיני ממשלת נתניהו השנייה והשר דאז (וכנראה בעתיד) בני בגין שהפכו את בג"ץ לאליל ומנעו מהמערכת הפוליטית שרובה רצתה בכך לתקן את העוול, לחוקק את חוק ההסדרה ולמנוע את חורבן היישוב.

כך הורסים את שאריות הישוב מגרון

(תמונות באדיבות המצלם)

את הליכוד ונתניהו תוקף סמוטריץ' במילים קשות: "נתניהו אימץ את ההתנגדות להסדרה, העדיף להתעלם מדו"ח אדמונד לוי ולגנוז אותו, וכיום זה לא מפריע לו להסתובב ולקושש קולות בשטח אותו הקפיא לחלוטין וסירב להסדיר. נתניהו, בוגי ובגין השלימו היום את פעילות "שלום עכשיו" ואיפשרו את ההרס הסופי של מגרון.)'

שוב מתברר שהליכוד חלש מדי מול פעולות ארגוני השמאל הקיצוני ומערכת המשפט. שוב מתברר שהליכוד חלש מכדי לממש את תפקידו ולהחזיר את ההכרעות הפוליטיות לידי נבחרי הציבור. המדיניות הזו הביאה את בג"ץ לחרוץ את דינם של תשעה מבנים בעפרה לפני שבועיים, גרוש היישוב עמונה בעוד פחות משנתיים והחרב מונפת על יישובים ובתים רבים בהתיישבות."

האלטרנטיבה לדבריו היא מפלגה ימנית יותר: "בית יהודי חזק יהיה הגורם שיעמוד על העקרונות בלי חולשה ויחזיר את ההכרעה מארגוני השמאל ובג"ץ אל הכנסת.אם נקבל בית יהודי עם מעט מנדטים שום דבר לא ימנע מנתניהו להמשיך במדיניות שמאיימת על ההתיישבות ומובילה לגרוש משפחות והרס יישובים ובתים. זוהי לא נבואה או פרשנות, זו מציאות השנים האחרונות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
פשוט דביל! איפה ה12 מנדטים של הבית היהודי? מה עזרתם?
יחזקאל מגרון | 18-02-2015 15:27
עדיף שתשתוק מה מר בנט שלא מתנצל עשה? מה גברת איילת שקד עשתה? מוטי יוגב? בן דהאן? אתם הרי חברים בכירים בממשלה הזו שאתה מתלונן עליה אז מה נסגר? ובכלל הרי מספרים לנו שהקמת את תנועת רגבים שמטפלת בבעיות כאלה אז איפה בדיוק הצלחת? במגרון לא, בעמונה? בבית אל? בקידה? בגבעת גל?
2
כל מנדט מעל 7 מנדטים לבית היהודי, מסכן את כל הימין
ראו הוזהרתם, אנשי ארץ ישראל | 18-02-2015 15:29
כל מנדט מעל 7 מנדטים לבית היהודי זה על חשבון הליכוד הווה אומר החלשת הסיכוי שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה וזה אומר הקמת ממשלת שמאל (שכנראה תהיה שמאל קיצונית בהנחיית ציפי ליבני) לכן כל מי שעיניו בראשו חייב לפרסם זאת ולעשות ככל יכולתו שהבית היהודי לא יעבור את ה 7 מנדטים ( עדיף אפילו 6) אחרת תקום ממשלת שמאל שהאריות להקמתה יהיה על מצביעי הבית היהודי שהפילו את הליכוד וזה פשוט וקל להבין
3
המפלגה היחידה שמישהו הגיב... מה עם יחד???
ש. | 18-02-2015 15:33
4
בצלאל, הינך ילד גבעות הזוי וטיפש
מיכה | 18-02-2015 17:13
הליכוד אמצה את עיקרי שלום עכשיו? מממ, אז למה לא הוקמה מדינת פלסטין ונגמר הכיבוש? ככה זה שאתה אדם סהרורי, הפער בין האשליה למציאות כדול הוא עד מאוד..
5
פשוט בושה וחרפה שהציבור הדת"ל בחר בסמוטריץ לנציג לכנסת
תעודת עניות לחברה מכובדת | 18-02-2015 18:26
ילד צעיר שמשחק אותה גדול ומדבר מינימום כמו איזה רמטכ"ל למרות שהיה חפ"ש פוץ
6
בצלאל, התקווה של הימין! המשך כך!
דבי שטרן | 18-02-2015 18:53
צפוייה לך דרך ארוכה. אתה שליח נאמן לדרך ולערכים ומוצלח מאד בעשייה
7
למגיב 2 .אתה טועה.הנשיא ריבלין אמר שיטיל את הרכבת הממשל
ר | 18-02-2015 23:43
הרכבת הממשלה על בעל הסיכויים הטובים ביותר . מי שיש לו תומכים. לכן אין שום עניין להצביע ליכוד , אלא ל"יחד" שיעברו , ויתמכו בנתניהו להרכבת הממשלה . גם הצבעה לבית היהודי טובה יותר מהליכוד שהרס במגרון ושכונת האלפנא ועוד .
8
ל 7 גם לבנט והבית היהודי יש חלק חשוב בהרס מגרון
אורי | 19-02-2015 11:08
בנט והבית היהודי משחקים משחק כפול שהם רוצים הם מספרים לכולם שהם עם "היד על ההגה" ולכן כל ההצלחות... ולגבי הכשלונות כמו שחרור מחבלים, הקפאה,הרס מגרון ועוד הם מספרים לכולם שזה הליכוד וזה בגלל שהם לא מספיק גדולים.... בקיצור חבורת הבית היהודי קשורה רק להצלחות של הממשלה בכשלונות שלה אין להם חלק .... וקשה להאמין לסיפורים שלהם
9
מזעזע לחשוב לאיזה תחתית הגענו שסמוטריץ מועמד לכנסת
מכר ותיק שלו | 19-02-2015 11:38
איפה הימים שהיו לנו נציגים בעלי שיעור קומה הרב חנן פורת ז"ל, הרב יצחק לוי, ועוד רבים וטובים והיום ילד צעיר שגאוותו על פניו הצליח לתעתע בציבור איכותי ולהיכנס כמועמד לכנסת חבל על דאבדין
10
עם כל ההערכה לסמוטריץ' - הבית היהודי זה ליכוד ב'
יערה | 19-02-2015 22:33
וכל נסיון לטעון שישנו כביכול הבדל כלשהו ביניהם הוא פשוט מגוחך..... הייתי מאד שמחה לראות את בצלאל סמוטריץ' בעוצמה יהודית יחד עם ברוך מרזל ומיכאל בן ארי. אבל בתור ח"כ של הבית היהודי - הוא הולך למרבה הצער (בדיוק כמו אורית סטרוק) לשמש בסך הכל כעלה התאנה של בנט - שמשמש כעלה התאנה של נתניהו למדיניות של הרס מאחזים ושחרור מחבלים