חמאס: "החלטת מצרים משרתת את הכיבוש" - סרוגים

חמאס: "החלטת מצרים משרתת את הכיבוש"

בחמאס תוקפים את מצרים בעקבות החלטת בית המשפט בקהיר לפיה הזרוע הצבאית של חמאס תוכרז כארגון טרור. "לא נקבל עוד את מצרים כמתווכת בעניינים הפלסטינים - ישראלים".

author-image
חמאס: "החלטת מצרים משרתת את הכיבוש"
  פלאש 90

בעקבות החלטתו של בית המשפט בקהיר, לפיה הזרוע הצבאית של חמאס תוכר כארגון טרור, בחמאס תוקפים את מצרים וטוענים כי לא יקבלו יותר את קהיר כמתווכת בין הפלסטינים לירושלים, כך דווח הערב (שבת) באתר חדשות 2 על פי דברים שאמר גורם המקורב לחמאס לסוכנות הידיעות 'רויטרס'.

לדברי אותו גורם: "אחרי ההחלטה הזו של בית הדין, לא נקבל עוד את מצרים כמתווכת בעניינים הפלסטינים – ישראלים".

עוד עולה מהדיווח, כי גורמים במצרים אמרו לסוכנות הידיעות AP כי הזרוע הצבאית של חמאס לקחה חלק במתקפות האחרונות נגד כוחות הביטחון במצרים, בייחוד בחצי האי סיני.

כזכור, במתקפת טרור משולבת של דאע"ש בחצי האי שלשום נהרגו לפחות 27 בני אדם. למרות שדאע"ש קיבל עליו אחריות למתקפה, גורמים במצרים הפנו אצבע מאשימה גם כלפי חמאס.

עוד אומרים במצרים כי מלבד ההברחות לתוך רצועת עזה, כלי נשק שהוברחו מעזה לתוך שטח מצרים מגיעים לידי חמושים אסלאמיים שעושים בהם שימוש על מנת להילחם במשטר בקהיר ולפגוע בכוחות הביטחון. עם נפילתו של משטר מורסי החלה מצרים לפעול להשמדת מנהרות ההברחה בין עזה למצרים.

דובר חמאס סאמי אבו זוהרי התייחס להחלטת בית בית המשפט בקהיר והצהיר כי "אנו דוחים את החלטת בית המשפט. מדובר בהחלטה פוליטית שמשרתת רק את הכיבוש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו