הרב הגר: הבית היהודי הולך למקום מסוכן - סרוגים

הרב הגר: הבית היהודי הולך למקום מסוכן

הרב משה הגר אומר הבוקר כי היה מסרב לשיריון בבית היהודי "מאחר שאינו חפץ במשהו חדש שמתחיל בכיוונים שאליו הבית היהודי הולכת, אלא למשהו ישן שממשיך"

הרב הגר: הבית היהודי הולך למקום מסוכן
  לא מחפש שיריון בבית היהודי. הרב הגר (פלאש90)

את הדברים אמר הבוקר הרב משה הגר למוטי לביא ברדיו קול ברמה.

הרב הגר, ראש המכינה הקדם צבאית בבית יתיר, משובץ במקום החמישי ברשימת 'יחד' לכנסת ועל השאלה האם היה מסכים להצעה דומה להצטרפות לבית היהודי. הרב הגר השיב שלא היה מסכים לכך כלל מאחר שאינו חפץ במשהו חדש שמתחיל בכיוונים שאליו הבית היהודי הולכת, אלא למשהו ישן שממשיך.

כדוגמא לכך הביא הרב את הפגיעה חסרת התקדים בעולם התורה, וקיצוץ בבני הישיבות. בתור בן תורה ומחנך, זהו דבר חמור. כמו כן המשיך הרב לבקר את הבית היהודי בכל הנוגע לכרסום ההולך וגובר במעמדה של הרבנות הראשית לישראל במהלך השנתיים האחרונות, ופתיחת נושאי הסטטוס קוו למשא ומתן.

"דרכי אינה דרכם, לא זו הדרך שאני מחנך אליה, ולכן לא חשבתי כלל להיכנס לבית היהודי. רבנים חשובים בציונות הדתית פנו אלי כדי לתמוך במהלך ההיסטורי של מפלגת יחד, שבאה לבצר את מעמדה וכבודה של התורה והאחדות עם הציבור החרדי, ונעתרתי להם. ביניהם הרב ליאור והרב אבינר."

בהמשך הדברים נשאל הרב על קשריו אל האדמו"ר מויזניץ' ששמו מעיד על קרבה משפחתית (בן דוד), ועל תפקידו השונים בצה״ל ותפקידו כיו"ר המכינות הקדם צבאיות. הרב הגר סיפר על יחסיו החמים עם האדמו"ר, ועל קרבתו לחסידות וניגוניו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה אתה ? למה אתה רק שולל?
נעם | 27-01-2015 14:57
תגיד מה אתה ומפלגתך. מה המצע שלה. הרי אתה רציני אז למה להצביע מה לא בסדר אצל אחרים ?
2
"מקרב אחיך" זו, כעת, הבית היהודי. זה מחייב גם רבנים!!
עמוס | 27-01-2015 15:48