חודש לאחר הטבח בבית-הכנסת בירושלים, שמואל גולדשטיין, אחד מניצולי הפיגוע, מתאושש מהפציעה. בראיון שהעניק לתוכניתו של שרון גל בערוץ 20, סיפר גולדשטיין כי "אני מרגיש יותר טוב. הרבה נסים, המצב משתפר".
הוא שחזר את רגעי האימה שעברו עליו במהלך הטבח. "על חנוכה אומרים שצריך לראות את האור בתוך החושך, אז אני מסתכל על הנסים שהיו. אפשר לראות איך הקב"ה אוהב אותנו ושומע אותנו. הרבה דברים שיכלו לקרות באותו זמן, אבל הקב"ה שומר עלינו.
"הם הגיעו עם נשק, ואחד מכלי הנשק נתקע ולא עבד. הם רצו לעשות מקסימום נזק והקב"ה שמר".
צפו בראיון עם שמואל גולדשטיין, באדיבות ערוץ 20
[[[http://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2014/12/ISO-1Encoder-2-19-38-38.mp4]]]
מה דעתך בנושא?
3 תגובות
0 דיונים
ניבול פה - עד כמה חמור? מזעזע!!! איך מדברים כך על ישיבה שלומדים שם תורה??היא אחד הגורמים להרבה אסונות שבעוונותינו הרבים קורים בימינו אנו! זה נבול פה!!!!!!! והכל מפורש ממש! ...
ניבול פה - עד כמה חמור? מזעזע!!! איך מדברים כך על ישיבה שלומדים שם תורה??היא אחד הגורמים להרבה אסונות שבעוונותינו הרבים קורים בימינו אנו! זה נבול פה!!!!!!! והכל מפורש ממש! בשבת דף לג' עמוד א' בעוון נבלות פה צרות רבות, וגזירות קשות מתחדשות, ובחורי "שונאי ישראל" מתים, יתומים ואלמנות צועקין ואינן נענין, שנאמר (ישעיהו ט) על כן על בחוריו לא ישמח ה' ואת יתמיו (ואלמנתיו) [ואת אלמנותיו] לא ירחם כי כלו חנף ומרע וכל פה דבר נבלה בכל זאת לא שב אפו ועוד ידו נטויה. מה פרוש ועוד ידו נטויה? אמר רבי חנן בר רבא: הכל יודעין כלה למה נכנסה לחופה, אלא כל המנבל פיו אפילו חותמין עליו גזר דין של שבעים שנה לטובה - הופכין עליו לרעה. אמר רבה בר שילא אמר רב חסדא: כל המנבל את פיו - מעמיקין לו גיהנום, שנאמר (משלי כב) שוחה עמקה פי זרות. רב נחמן בר יצחק אמר: אף שומע ושותק, שנאמר (משלי כב) זעום ד' יפל שם. א"כ דברים נוראים כתובים כאן וזה אחד הגורמים הגדולים לכל הפיגועים שיש היום ד' ירחם! לכן יש עצה שכתובה בהלכה: קיצור שולחן ערוך סימן קנא' סעיף ו' : הרוצה לשמור את עצמו מחטא זה ישמור את פיו מניבול פה, משקרים, מרכילות,מלשון הרע ומליצנות, וכן ישמור את אזנו משמוע דברים כאלו, גם יהא זהיר לקיים נדריו ולא ירבה בדאגה. וגם יהא זהיר מהרהורים רעים. וקודם שהולך לישן יעסוק בתורה או יאמר ד' מזמורי תהלים הראשונים ויזהר שלא לישן בחדר יחידי משום ע"ש... המקלל את חברו או את עצמו בשם ד' או באחד מכינויו של שם ד' בכל שפה שהיא, עובר על לאו מן התורה, שנאמר: "לא תקלל חרש". כוונת הפסוק היא, שאפילו חרש שאינו שומע ואינו מצטער - אסור לקלל אותו. אסור לקלל גם ללא הזכרת שם ה' או כינוי של שם ד'. גם ברמז אסור לקלל אם משתמעת מהדברים קללה. בספר חסידים מובא, כי המקלל את חברו, הקללה חוזרת למקלל, "שכל הקללות שקילל דוד את יואב נתקיימו בזרעו של דוד". כתוב: "תולה ארץ על בלימה". אמר רבי אילעא : אין העולם מתקיים אלא בשביל מי שבולם את עצמו בשעת מריבה, שנאמר תולה ארץ על בלימה. פירוש: כל העולם תלוי על זה שאדם בולם פיו!עוד פירוש: כל העולם תלוי על בלי- מה שהאדם לא יגיב אפילו: מה! לכן כדי למנוע אסונות רחמנא ליצלן עלינו לשמור על פינו! ועוד אמר רבי יוחנן היה ראוי שהקב"ה יברא לנו שתי פיות אחד לדברי תורה וקדושה ואחד לדברים בטלים! ואם הקב"ה ברא לנו פה אחד זה כדי שנשמור את הפה גם מדברים בטלים וכל שכן מניבול פה וקללות! לכן בואו ונקבל על עצמינו בלי נדר לשמור על הפה ולדבר רק דברים המינימליים שהם באמת לצורך ודברים המועילים! "רובם בגזל, ומעוטם בעריות". "מפני מה הוצרכו ישראל שבאותו הדור כפרה? מפני שזנו עיניהם מן הערווה וכו'. אמר רב ששת: מפני מה מנה הכתוב תכשיטין שבחוץ, עם תכשיטין שבפנים? לומר לך, כל המסתכל באצבע קטנה של אשה, כאילו מסתכל במקום התורף. (ברכות כ"ד). "ולא יראה בך ערות דבר" (דברים כ"ג) - ערות דִּבּוּר, זה נבול פה". ואמרו עוד (שם): "כל המנבל פיו מעמיקים לו גיהינום". גם כן אמרו (שבת ל"ג): "אף השומע ושותק!!!!!!!!! שנאמר זעום ד' יפול שם". הרי לך שכל החושים צריכים להיות נקיים מן הזנות ומניבול פה. גם- דבר השקר, גם הוא חולי רע נתפשט מאוד מאוד בבני האדם. "תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם"...
המשך 23:54 27.12.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מתתיה בן יוחנן הלוי
09:41 25.12.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בגלל מחלוקת נחרב גם בית המקדש. רואים שאנחנו חיים בדור הפוך .כהיום יש משכילים ובני תיייייירה וציונים בלבוש חרדים “””כנסו””” תראו תמונות איכסא-לעקא אפ’ רב הקהילה, הגאון רבי יצחק מרדכי הכהן רובין...
בגלל מחלוקת נחרב גם בית המקדש. רואים שאנחנו חיים בדור הפוך .כהיום יש משכילים ובני תיייייירה וציונים בלבוש חרדים “””כנסו””” תראו תמונות איכסא-לעקא אפ’ רב הקהילה, הגאון רבי יצחק מרדכי הכהן רובין שליט”א רב בית הכנסת הגדול ‘קהילת בני תורה’ בהר נוף ירושלים, כבר לא מתבייש {עבירה גוררת עבירה} ומצטלם ביחד עם נשים פרוצות! תראו בעצמכם. “אביזרייהו-דגילוי-עריות ממש” שומו שמים!!!! מי הוא זה שמצטלם בייחד עם נשים פרוצות? ואיזה הוא? הרב יצחק מרדכי הכהן רובין שליט”א האיש הכי קרוב אל מרן הרה”צ הגאון מרן ר’ שמואל אויערבך שליט”א, ורובין יצא בחוצפה גדולה בהתקפה חריפה וחילל שם שמים ברבים, וקבע בדעת בעל הבית שלו, כי מרן הצדיק וכו’ ר’ שמואל שליט”א ‘הקדיח תבשילו’ ומאז גרם לחורבן התורה בקרב הבני תיייייירה וחובה להרחיק ילדים ומתפללים ממנו – זעזוע…. מדובר בהרב יצחק מרדכי הכהן רובין מחבר הספר הפופולרי ‘אורחות שבת’ שהוא חתנו של ר’ יענקל אויערבך מרמת חן, הוא היה אחד האנשים הכי קרובים למרן ר’ שמואל אויערבך שליט”א ואפשר לומר כי היה איש סודו וזאת בנוסף שהיה להם קשר משפחתי, ואיש לא ציפה שהוא [רובין] יהיה זה שידבר ויבזה מרן ר’ שמואל שליט”א כפי שהוא דיבר וביזה השבת, הדברים האלו החרידו את כולם מקצה לקצה, הר נוף בירושלים געשה בשבת לא יכלו להרגע הבינו כי הפעם מרו ר’ שמואל אויערבך שליט”א הרחיק לכת, מפני שאם רובין מדבר כך סימן שהוא הרחיק מאוד מהדעת היהודית, ורובין כהיום נחשב כראש חבורה של המשכילם העמלקים המשומדים של זמנינו. רובין ניתח את המצב ואמר כי מרן הצדיק וכו’ ר’ שמואל אויערבך שליט”א ‘הקדיח תבשילו’ ושאל [בשם השטן-מבני ברק] איך נוכל לגדל את ילדינו עם השפעה הרסנית שכזו, הוא דיבר על הנזק שגרם מרן שר התורה והקדושה ר’ שמואל אויערבך שליט”א וצעק כמו היטלר כי כל מה שהשיג כסא בעיריה וכח פוליטי לא שווה את הנזק לעולם הישיבות עולם התורה, ובעיקר לחינוך הדור הבא שהוא הרוס שבור וגמור בגלל המעשה שעשה, לא יוכלו לתקן את הנזק הזה, מפני שהפעם זה עבר כל גבול, הוא זוכר את תשמ”ט אפילו אז המאבק לא הרחיק כפי שהוא הרחיק הפעם, וצעק כמו היטלר ממש! שמרן הצדיק ר’ שמואל שליט”א מזיק הוא הרס את כל אשר בנו במשך עשרות שנים והעיז והוסיף כי כל מה שבנה הרב שך במשך כל שנותיו מרן ר’ שמואל שליט”א הרס בחדשים האחרונים ובמיוחד בשבועות האחרונים. רובין אמר, כי דוקא בגלל שהוא היה כל כך קרוב אליו הוא חש חובה להשמיע את הדברים, מפני שאם חלילה נשתוק אין עוד כל סיכוי שאי פעם יהיו מי שינסו לתקן, לא נראה שאפשר בכלל לעשות שלום, זה דבר שלא באופק כלל שפירושו מחלוקת עולמית, והוא ר’ שמואל אחראי לכל הנופלים במלחמה הזו. מה שהיה הכי חמור בדבריו כשזעק כי חובה להרחיק ממנו ילדים, אסור שילדים בכלל ישמעו מהשם שלו שלא יראו אותו שלא יספרו עליו, מפני ששמו היום זה המזיק הכי גדול לחינוך, אין מה שגורם הרס ונזק יותר ממנו וקרא לשומעי לקחו מעתה כשעוסוקים בחינוך הילדים להימנע מהזכרת שמו ובכלל שלא יידעו שהיה או יש אחד כזה, זה הכי בריא עד כמה שאפשר מפני שאחרת כל החינוך הרוס איזה חילול השם ברבים!!! ע”ז בוודאי אין לו מחילת עולמית מהקב”ה, ונדון בצואה רותחת וכו’. כששמעו מה אמר היו המומים מפני שמדובר באדם הכי קרוב למרן ר’ שמואל אויערבך שליט”א מי שאיש לא היה מאמין כי הוא ידבר ככה ועליו נאמר ויפתח ד’ את פי האתון וגו’. אני באמת משתומם למה רק צד אחד אלו מעיר התיירה משמיצים והורסים היהדות החרידית, ומלשינים, ומדברים לשון הרע, ומוצים שם רע, ומביישים אבריכם ומשפחתם וכו’ והצד השני מירושלם שותקים ומקבלים הכל באהבה כמו ערליכע אידון, אליהם נאמר כצאת השמש בגבורתו וגו’ ושותק פיו בשעת מריבה, שאינו לשם שמים. התרגדיה הזאת מזכיר לי משהו רע מאוד, מזכיר לי את תקופת סטאלין ברוסיה האדומה!! גם תגידו לי כל החכמים ונבונים והרדפים , איפה היה כל האש והמרץ הזה והכסף כשנלחמו הגדולים-הצדיקים באייפונים, באנטרנט, בחוסר הצניעות ב”שאל” וכד’? הרי באו מים עד נפש. למעשה אין לנו ברירה חוץ מ”לא” לבזות צדיק הדור ותלמיד חכם א’ רק משום שהוא לא גר בבני ברק, עיר הפריצות התירות והמחלוקת. כל אחד שיש לו קצת יראת שמים פשוט יושב ומשתומם, למה כולנו רואים שרק צד אחד מהאנשים מעיר התיירה, משמיצים, והורסים היהדות החרידית, ומלשינים, ומדברים לשון הרע, ומגינים, ומוציאים שם רע, וכו’, והצד השני מירושלם שותקים כמו צדקים גמורים, ומקבלים הכל באהבה גמורה כמו “ערליכע אידון”, הגמ’ אומרת עליהם נאמר הכתוב “כצאת השמש בגבורתו וגו’” ושותק פיו בשעת מריבה. הבני יששכר אומר, שהיו מסובין בבני ברק שבני ברק בגימטריא השטן [364] בפרט הכא שהמחלוקת מוכח שאינו לשם שמים, כל הריב אך ורק לשם כבוד של: העסקנים-והנכדים -המנהגים-את-הרע -בנים, ברע , ואינם חושים על כבוד שמים. רובין = “אביזרייהו-דגילוי-עריות”
המשך 21:46 24.12.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר