מעצרו של בנצי גופשטיין הוארך בשלושה ימים - סרוגים

מעצרו של בנצי גופשטיין הוארך בשלושה ימים

שופט בית המשפט השלום בירושלים איתן קורנהואזר דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של ראש ארגון להבה בנצי גופשטיין בעשרה ימים והאריך המעצר בשלושה ימים

author-image
מעצרו של בנצי גופשטיין הוארך בשלושה ימים
  גושפטיין כבול בביתו (באדיבות המצלם)

שופט בית המשפט השלום בירושלים איתן קורנהואזר דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של ראש ארגון להבה בנצי גופשטיין בעשרה ימים והאריך המעצר בשלושה ימים.

גופשטיין נעצר לפנות בוקר יחד עם עוד כעשרה פעילים בארגון להב"ה בחשד לעבירות הסתה וקריאות לביצוע פעילות אלימות וטרור על רקע גזעני. המעצר בא לאחר ששלושה פעילי להב"ה הודו בהצתת בית הספר הדו לשוני בירושלים לפני כשבועיים.

השופט קורנהאוזר קבע שיש יסוד סביר לחשד המיוחס יש מסוכנות ואין ספק כי המבקשת אספה חומר חקירה רב אך יחד עם זאת עיון בתוכנית החקירה מעלה כי בית המשפט  צריך לבחון ולפקח על פעולות החקירה  ועל כן הורה על הארכת מעצרו של גופשטיין בשלושה ימים בלבד.

צפו במעצר הבוקר

יו"ר עוצמה יהודית, חברו הטוב של גופשטיין ד"ר בן ארי מסר לסרוגים: "מעצר אלים ותוקפני אנשי להב״ה היא עוד פעולה בשרות השמאל. מי שנותן לאנשי התנועה האיסלמית להסית בגלוי להשמדת ישראל. פועל בשיטות אפלות, נגד ארגון הפועל נגד התבוללות. מדובר בניסיון שווא לדכא ארגון שעוסק באופן חוקי ושקוף באחד הנושאים הכאובים היום במדינת ישראל. המעצר יוליד עוד עכבר כמו השר אהרונוביץ"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מלכות רשעה המשטרע
סבתא | 16-12-2014 19:04