סופיה רון-מוריה הודיעה כי תרוץ בפריימריז של הבית היהודי

סופיה רון-מוריה הודיעה כי תרוץ בפריימריז של הבית היהודי

בשיחה עם סרוגים הופתעה הכתבת הפוליטית של מקור ראשון, לקרוא את הידיעה באתר. "לא מכחישה, אבל לא רציתי שזה יתפרסם כבר עכשיו"

author-image
סופיה רון-מוריה הודיעה על ריצה בפריימריז
  רצה בפריימריז של הבית היהודי. רון-מוריה (מתוך הפייסבוק)

הכתבת הפוליטית הוותיקה של 'מקור ראשון', סופיה רון-מוריה (47), הודיעה הבוקר לעורכיה על כוונתה העקרונית להשתלב במערכת הבחירות המקדימה של מפלגת 'הבית היהודי'.

רון מוריה היא הדמות הראשונה מחוץ למערכת הפוליטית שמכריזה בגלוי על כוונותיה לרוץ במסגרת הפריימריז של הבית היהודי, למעט הרב אביחי רונצקי ששוקל את המהלך כבר שנים ארוכות.

הפרסום הבוקר תפס אותה לא מוכנה, רק הבוקר הודיעה לעורך מקור ראשון על החלטתה, ובעודה נמצאת במערכת העיתון הופתעה לקרוא את המבזק בסרוגים על המעבר לפוליטיקה.

בשיחה עם סרוגים אמרה כי איננה מכחיש את המידע, והוסיפה. רק הבוקר דיברתי עם חגי (סגל, א"א) וכבר אני רואה שזה התפרסם. רציתי שזה יצא יותר מאוחר"

רון מוריה עלתה לארץ בשנות ה-80, ועבדה בעיתון ווסטי בשפה הרוסית, היא משמשת ככתבת פוליטית של מקור ראשון ואתר NRG. בפריימריז הקרובים היא תצטרך להתמודד מול עיתונאי אחר, אורי אורבך ושמותיהם של עיתונאים אחרים בהם אמילי עמרוסי, גם עלו בהקשר לריצה בפריימריז של המפלגה.

מהעיתון נמסר: "אנו מאחלים לה הצלחה רבה בדרכה החדשה."

יו״ר הבית היהודי נפתלי בנט מסר לסרוגים: ״אני מברך את סופיה רון מוריה שהודיעה לי הבוקר על הצטרפותה לשורותינו בדרך להקמת נבחרת לאומית מנצחת מול עמדות השמאל. סופיה היא עולה מרוסיה ופעילת המחתרת הציונית בסנט פטרסבורג שהגיעה לתפקיד בכיר בעיתונות תוך שמירה על עמדות לאומיות וציוניות מוצקות, ומהווה בשורה גם לציבור העולים מרוסיה החפצים בזהות יהודית ועמידה נחושה. אני מאחל לה ולכל מתמודדי הבית היהודי הצלחה״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בית של גויים. חצי חילונית, בעיתון חצי חילוני
גולן | 02-12-2014 12:43
נכנסת למפלגה חצי חילונית. הכל צפוי.
2
חלק מהפתיחות של הבית... לא מיצגת אותנו!
| 02-12-2014 12:47
3
פמיניסטית קיצונית ביותר! רוצים אותה בוועדה למעמד האשה?
גברים הזהרו | 03-12-2014 12:52
לא מספיק סובלים הגברים הגרושים? ללא ילדים ללא כסף, תלונות שווא מעצרים אוטומטיים פיטורין מהעבודה ואפילו מסורבי הגט שביניהם אינם זוכים למענה.- רוצים עוד עליזה לביא? (יותר קיצונית ממנה) עוד אורלי לוי אבוקסיס?