"מפגש משמיים": כשקובי פרץ פגש את הרב שלום ארוש. צפו

"מפגש משמיים": כשקובי פרץ פגש את הרב שלום ארוש. צפו

בסרט תיעודי שישודר במוצ"ש בערוץ 20 מתלווה הזמר הים תיכוני קובי פרץ למסע בירושלים עם הרב שלום ארוש, בעבר חובש ב-669 והיום רב מפורסם של חסידות ברסלב. צפו בקטע מהתכנית

כשקובי פרץ פגש את הרב שלום ארוש בכותל. צפו
  הזמר והרב. מתוך הסרט 'מפגש משמים' (ערוץ 20)

במוצאי שבת ישודר בערוץ 20, פרק בסדרה 'מפגש משמיים', המתעד מפגשים מרתקים בין שתי דמויות בולטות בתרבות הישראלית-יהודית.

בפרק שישודר השבוע, נפגשו קובי פרץ והרב שלום ארוש.

תחילתו של הסיפור כאשר קובי פרץ מגלה שיר מרוקאי ישן שביצע אביו, הזמר ארמו פרץ,בשנת 1970, ומחליט להיכנס לאולפן ההקלטות ולהפכו לדואט (אביו חולה במחלה קשה ומרותק למיטתו). את התוצאה הוא משמיע לחברו הרב שלום ארוש. הרב ארוש, חסיד ברסלב, בעבר סטודנט לכלכלה וחובש קרבי ביחידת 669, הוא רב ידוע ומוכר בארץ ובעולם. 15 ספריו תורגמו ל 16 שפות, נמכרו במיליוני עותקים והוא מוזמן תדיר להרצאות ברחבי העולם – גם בפני מי שאינם יהודים.

יחד נוסעים פרץ והרב לקבר שמואל הנביא בי-ם ולמקומות אחרים – ובין לבין מגוללים שיחות נפש. קובי מספר לרב מה גרם לו להחליט לשמור על חיי הנישואים שלו, מה מפריע לו בעולם המוסיקה, מתי הוא פונה להתייעצויות עם אנשי דת. הרב מספר לקובי מתי ומדוע החליט לחזור בתשובה ומה להערכתו מושך אליו אנשים מכל רחבי העולם. הסרט מסתיים בדואט שמקליטים השניים.

הנה הצצה לתוך הפרק שישודר במוצאי שבת ב-22:00

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
צריך הרבה סיוע משמים והרבה תפילה להנצל מהעריות
| 28-11-2014 15:04
צריך הרבה סיוע משמים והרבה תפילה להנצל מהעריות דבר שיש בדורנו שזה כל העיתונים מחשב ואינטרנט וכו’ וגברים לרחוק מנשים מאוד מאוד.. ונשים מגברים מאוד מאוד כמו שכתוב בשולחן ערוך שלא תגיעו לחטאים איתם.. נשים: חייבות ללכת בצניעות (בגדים רחבים וארוכים שמכסים את הכל כולל שרוולים ארוכים בידיים וחצאית עד הקרסול רחבה וצווארון בחולצה שלא יראו שום איבר חוץ מהפנים וכף היד) ונשואות אך ורק עם כיסוי ראש של מטפחת שמכסה את כל השערות! ולא ח”ו פאה נוכרית שמחטיאה את הרבים. לטבול כדין. גברים: שמירת עיניים, שמירת הברית, ולימוד תורה, לטבול כדין. כולם: לשמור לאכול רק כשרות מהודרת של בד”צ מהודר ורק בשר חלק וחלב ישראל בלבד!! רק כך לא יראה בנו ערוות דבר ואז לא שב השם מאחורינו ונביא הגאולה האישית והכללית ברחמים מרובים ואם נראה בנו ערוות דבר בר מינן, אז יש רשות למשחית לפגוע בעם ישראל ולהשחית ולעשות אפילו שואה לעם ישראל חס ושלום על אוייבי ישראל!! עכשיו בשעת מלחמה נגד הדעת: כולנו חייבים לשוב בתשובה שלימה ולהחליט ששמים סוף למשחקים של השטן בנו שמוכר לנו, הנאות דמיוניות זמניות של תאוות ריקניות, שמרגישים צורך לעוד ועוד… והשם לא תמלא ולא תשבע, ואחרי זה משלמים עליהם ביסורים קשים מנשוא וצער שלא יתואר במיודח אם לא זכינו לעשות תשובה עליהם ולתקנם.. רק בתורה ומצוות ומעשים טובים הנפש מרגישה את אורו של השם יתברך וככל שנהיית יותר זכה והקליפות יורדות ממנה מעשיית מצוות והמנעות מלחטוא ולעבור עבירה (עבירה נקראית עבירה כי היא מעבירה מהקדושה לטומאה אור רוחני של קדושה) נהנים יותר ויותר מהקדושה.. הסטייפלר הקדוש: מבטיח בספרו שהמלחמה קשה רק בהתחלה עם יצר הרע ושמתרגלים כבר לחיים החדשים של הקדושה, המלחמה עם היצר הרע נהיית קלה יותר ויותר, עד שמגיעים לאתה תמשול בו… “רק ההתחלה קשה” ולכן אל תתיאשו ותחליטו עכשיו שאתם חוזרים בתשובה והמלחמה היא יום יומית! זכרו שאין ייאוש בעולם קמים ועושים תשובה לא משנה כמה פעמים כבר נפלנו, וכל עוד קמים ונזהרים מלעשות עבירות, השם יתברך ישמח בנו כצדיקים גמורים!!
2
מי יודע באיזה שעה יספיד מרן ר' שמואל אורבאך שליט"א במוצ
| 29-11-2014 19:18
מי יודע באיזה שעה יספיד מרן ר' שמואל אורבאך שליט"א במוצאי שבת פרשת ויצא בבית הכנסת לדרמן?
3
The entire World Knows The Truth. Rabbi Berland
| 03-12-2014 0:50
The entire World Knows The Truth. Rabbi Berland is a big Tzadik! A great man. But The Israeli evil Government (who put all of Am Yisrael to shame) have a personal vendetta against the Rabbi for many many years, because he did the worst thing possible to the secular government. WHAT DID HE DO TO THEM? to the government? who are anti religion? He brought back thousands and thousands of Yidden back to Teshuva. He even brought back some of the government officials children and grandchildren to Hashem. And in their warped minds he is the biggest criminal for doing that. Chas V’Shalom. He is a great Rav, A great leader, and its unbelievable how disgusting this whole “Zionist episode” is. May Hashem open their blind eyes and may every one of them do a complete Teshuva and may we all be zoche to the Geula Shleima B’Karov. Amen!