ציפי חוטובלי מציגה: קפה לנהגים בשקל אחד בלבד - סרוגים

ציפי חוטובלי מציגה: קפה לנהגים בשקל אחד בלבד

סגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי חושפת לראשונה פרויקט ייחודי בו כל חנויות הנוחות בתחנות הדלק המובילות יימכרו קפה בשקל לנהגים מחצות ועד השעה 06:00 בבוקר

ציפי חוטובלי מציגה: קפה לנהגים בשקל אחד בלבד
  נוהגים בלילה? קפה בשקל חוטובלי

 סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי בצעד נוסף במאבק בתאונות הדרכים.

על פי נתונים של משרד התחבורה,  18% מסך ההרוגים בתאונות הדרכים בארץ נגרמות בשעות הלילה וכ17% מסך כלל תאונות הדרכים מתרחשות אף הן בלילה על אף שפחות כלי רכב נעים על הכביש. שעון החורף המאריך את שעות החושך ביממה מגביר את התאונות שמתרחשות בשעות הלילה.

סגנית שר התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ ציפי חוטובלי החליטה לצאת למאבק בתאונות הנגמרות מעייפות על ידי פתרון יצירתי, רשתות הדלק המובילות בישראל פז, סונול, דלק ודור אלון  יציעו לנהגים לעצור להתרעננות בחנויות הנוחות ולקבל קפה בשקל החל מהשעה 00:00 ועד השעה 06:00 ובכך להגביר את ערנותם בנהיגה יחד עם הקפה יקבלו הנהגים חומר הסברה מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בנושא נהיגה נכונה בלילה.

סגנית שר התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ ציפי חוטובלי סיפרה מה הוביל אותה ליזום את התכנית: "מטרת הפרויקט היא לתמרץ את הנהגים לעצור להתרעננות בשעות הלילה המאוחרות ובכך להפחית משמעותית את מספר תאונות הדרכים בשעות הלילה. על סמך מחקרי בטיחות שבוצעו בארץ, עייפות וחוסר ערנות הן הסיבה המרכזית לאחוז הנפגעים בתאונות דרכים בשעות הלילה – לכן אני מאמינה שקפה בשקל הוא המענה הנכון לתאונות מסוג זה, יש פה גם שירות לציבור וגם מענה נכון למלחמה בתאונות בדרכים בלילה  ."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עצה לכל בת מלך מלכי המלכים הקב"ה.
| 25-11-2014 0:21
עצה לכל בת מלך מלכי המלכים הקב"ה. נא תכבדי את עצמך – וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטות, אפילו מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? איפה שרה באוהל? איפה הצניעות של יראת ד’? איפה שקר החן והבל היופי? זה מזעזע!!! תגידו לי, איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה, ועוד מי דורש מהנשים להתלבש בפריצות? מי דורש? הנשים תמימות, שטוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי” ועל זה ד’ מאוד כועס עכשיו, זה הבושה הכי גדולה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב בנשים פרוצות, ורוצה שאשתו תתלבש יפה (שהיא התלבש כ-ז-ו-נ-ה כשאר נשי חרדים, עם חצאיות מיני חולצות צמודות…) שמושכת העין של בחורי חמד ואברכים, בושה!!! אלף אלפי פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה. חז”ל אומרים שאלמלא נתנה תורה היינו לומדים צניעות מחתול, תראו איך הם בקושי נראים עושים צרכים, לעומת הכלב ההופכי לו, והם מכסים במדויק. נראה שד’ נותן לנו כלי להשפיע, רק ננצל. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די. אנחנו בדור האחרון שלפני הגאולה- דור בו תנאים לא רצו להיות. ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע “אלוקים של ישראל שונא זימה הוא” אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל וגם לצערנו אצל החרדים.. על כן בנות ישראל קדושות עלינו להתחזק ולהיות בעוז ותעצומות נפש בכדי לקיים והדר בלבושנו ואז יקוים בנו הפסוק ותשחק ליום אחרון. כי בזכות נשים צדקניות יבוא גואל! ובל נטעה יש לנו אחריות גדולה מאוד על שלום עם ישראל וכן זה מתבטא במלבושינו אנחנו לא לבד בעולם. על כל איבר ואיבר שברא ד’ באישה ביקש ואמר “בתי היי צנועה” וגם לחרדיות יש מה לשפר, החצאית הקצרה כדאי שתחזור להיות ארוכה, הפאה המתנופפת כדאי שתהיה מתפחת. ובכלל אנחנו חיילים של המלך הבנים שלו ואנו לא חסים על כבוד השכינה הקדושה? בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל!!! אפילו "הגויה" המלכה של אנגליה, שומרת על צניעות כמו שחרדית צריכה לשמור, והיא יודעת שכבודה של בת מלך פנימה כל שכן כשמדובר במלך העולם ולא בבשר ודם. פירוש המילה צניעות הוא מלשון "להצניע" - כלומר להצניע כל האיברים..
2
ריח של מהפכה באוויר
חיכינו לזה | 25-11-2014 0:59
בשעה שבה הערבים דוקרים שוחטים דורסים, חוטובלי מוכיחה שהיא פועלת ... כסגנית השר. היכן היא היתה כששהיה צריך להגן על איתמר שמעוני???