"עלינו להפוך את ברית הדמים לברית של חיים" - סרוגים

"עלינו להפוך את ברית הדמים לברית של חיים"

שייח מואפק טריף בהלווית השוטר זידאן סייף ז"ל : "משלמים מחיר כבד בדם בנינו- אך נמשיך להגן על המדינה. עלינו להפוך את ברית הדמים לברית של חיים."

author-image
"עלינו להפוך את ברית הדמים לברית של חיים"
  אלפים בהלוויית זידאן סייף

אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. בהלוויה לקחו חלק בני משפחת סיף, נשיא המדינה ראובן ריבלין, השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, נכבדי העדה הדרוזית, קצינים, מפקדים, לוחמים ושוטרים.

המפכ״ל ספד לו ואמר: "זידאן נכנס ללב התופת הרצחנית, ללא מורא, ללא חשש ובעוז רוח. סיכן עצמו למען בטחונם של אזרחי ישראל. פעילותם של זידאן וחבריו, הצילה את המצב. בתגובה מהירה ומקצועית, נמנע הרג נוסף וכוונותיהם הזדוניות של המחבלים להרחיב את הפיגוע נגדעו".

"עם ישראל חב לזידאן חוב עמוק. חוב עמוק לאדם ולשוטר המצוין הזה, חוב לזכור את גדולתו, את דרכו, את אופיו, האמונה בצדקת הדרך, את גבורתו ואומץ ליבו. זו מורשתו של זידאן, וככזו היא נצחית. עוצמתו של זידאן הגיבור מחזקת ומאחדת אותנו לכדי משפחה אחת. ניתמך ונתחזק לאור זכרונו ומורשתו של שוטר עשוי ללא חת. משטרת ישראל ומדינת ישראל כולה מרכינה ראש בפני גדולתו של אדם אשר הקריב את חייו למען בטחונה״

מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית בישראל, שייח מואפק טריף נשא דברים היום (ד')  בהלווייתו של השוטר זידאן סייף ז"ל בן היישוב יאנוח-ג'ת :

"מהמקום הזה, מול הארון הדומם של זידאן היקר, פונה אני אליכם כבוד הנשיא, השר והמפכ"ל, שבאתם מירושלים כדי להשתתף באבלנו וצערנו. עליכם לעשות הכל כדי להנמיך את גובה הלהבות בעיר הקודש –  אנחנו ואתם משלמים מחיר כבד בדם בנינו- אסור לתת להסתה ולקיצוניות לגבור על השכל הישר והסובלנות.

העדה הדרוזית עוברת ימים לא פשוטים, מהולים בעצב ובגאווה, ובשבועיים האחרונים איבדנו שני בנים יקרים  בהגנה על המדינה.  העדה הדרוזית כולה מרכינה ראש יחד עם משפחות ההרוגים מהטבח הנורא בירושלים, ומקווה לימים בטוחים ושקטים יותר. עלינו להפוך את ברית הדמים לברית של חיים.

אנו עדה דורשת שלום ובנינו באים לשרת את המדינה ואת הציבור כולו- וכך נמשיך."

הלווית זידאן 19112014-1 הלווית זידאן19112014-3

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הַבֵּט מִשָּׁמַיִם וּרְאֵה כִּי הָיִינוּ לְלַעַג
| 19-11-2014 17:15
הַבֵּט מִשָּׁמַיִם וּרְאֵה כִּי הָיִינוּ לְלַעַג וּלְקֶלֶס בַּגּוֹיִים כִּי נֶחְשַׁבְנוּ כַּצֹּאן לָטֶבַח עם ישראל נא התעוררו!!!!!!! כולנו צריכים להתחזק, אנחנו החרדים צריכים לתת דוגמא לאחינו הטועים, לצערינו אנחנו מנסים להדמות להם, והשם יתברך חייב לעורר אותנו. גם כן שאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות ואת הבגדים הצמודים והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! מרוב אנשי החרדים! אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? זה מזעזע איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה ועוד מי דורש את זה? נשים תמימות טוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי”!!! ועל זה ד’ כועס עכשיו, זה הבושה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב, ורוצה שאשתו תהיה יפה (להתלבש כזונה) שמושכת, בושה!!! אלף פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה. הצדיקים הקדושים אמרו זה שנה אחרונה לפני ביאת משיח היא תהיה מאוד קשה וכדי לכולם לקפוץ על הרכבת של הגאולה עכשיו לפני שיהיה מדי מאוחר! אני אוהבת את עם ישראל אהבת נפש ומתפללת בכל יום על כולם ועלי שנזכה לעבור את העולם הזה בשלום בשורות טובות וגאולה ברחמים אמן! “אנחנו” צריכים לעשות משהו, זה ברור שזה מכוון אלינו מהשמים ודורש מאיתנו לתקן את מעשינו ובפרט לתקן הצניעות של משםחות “החרדים”, אם לא הבנתם אז אנחנו במלחמה גדולה! שומו שמים. השם תרחם עלינו מהר ומיד! אלוקים ישמור אותנו, והשם ינקום דמם, ה-ת-ע-ו-ר-ר-ו… כמה עצוב תנחומי למשפחות. “זה בדיוק כמו הטבח שאנחנו רגילים לראות באירופה”, מספר עד ראייה הנשים הםרוצות החרידים גרמו שארבעה גופות של יהודים חרדים, שהיו באמצע תפילת “שחרית”, עטופים בטלית ותפילין, היו שרועים על רצפת בית הכנסת, מתבוססים בדמם, לאחר שנטבחו בידי שני מחבלים שפלים.