הבטיחו לך דייט. רק חבל שהוא בלי כיסוי - סרוגים

הבטיחו לך דייט. רק חבל שהוא בלי כיסוי

אחרי תזכורת לעצמך בפעם המאה להסביר לעולם שהעובדה שאת חצאית, לא משייכת אותך אוטומאטית לכל מכנסיים וכיפה שמשולבים בגוף אחד את מתחילה בקדחת הבושה. איפה תשבי איתו כך שלא תיראו ביחד... אם הסטטוס שלך כבת 20 רווקה לא להיט, אחרי הדייט המשותף הזה את עפה מהרשימה, ייתכן לצמיתות

author-image
הבטיחו לך דייט. רק חבל שהוא בלי כיסוי
  דייט בלי כיסוי. (שאטרסטוק)

"אז רגע, תלכי עם כיסוי ראש? " כן , מרגע שמלאו לך 18 ואת בשלהי השירות הלאומי זה מתחיל. שאלת השאלות. כיסוי או לא? למי שלא יודע, מדובר פה בהצהרה. כיסוי מלא , חלקי או סרט. או-הו זה אקדמיה בפני עצמה. הדיפלומטיות עונות באלגנטיות שזה תלוי בבעל… ואני אישית מחבבת את התשובה: "בעזרת השם" תכל'ס. מה שבטוח- תסירי אחריות. בעזרתו ובישועתו.

וזהו. המסע מתחיל. רשמית את הופכת לאשמה בכל קמט שנוסף לאמא ונשלחת אחר כבוד לשלל דייטים בחסות חברות, שותפות ושיא השיאים, הגרוע מכול- חברות של אמא, דודות ושומו שמיים-אמא בעצמה.

"בחור 10" הן מצקצקות. שעה שאת מנסה להבין מהיכן לקוח הביטוי הפרה-היסטורי הזה. "עובד בעבודה מסודרת, חבל על הזמן" (מוכר בקניון קוואה קוואה דה לאמה נעלי יד שניה). "נראה טוב". כן דודה בת מאה, כי לך יש בטח מדדים מעודכנים וטעם למופת, התחתנת עם קבב מתובל בפירורי גבינה בפדחתו המתקרחת ואת מבסוטה כאילו מדובר במינימום דוגמן הבית (שלך בעיקר).

איפה אני קוברת את עצמי?

ואת, בת אולפנה מתוקה להחריד, באמת מלאה בערכים וחלומות, נערה –ילדה שמתלבטת מה ללבוש ומגיעה רעננה כמו פרח אביבי לדייט המדובר.

את מחכה היכן שקבעתם, ובוודקת שהשיער במקום והחצאית לא מתחפשת למצנח ברוח. העיניים מחפשות את ה-ב.מ וו. המובטחת ועשן של קטר מתקרב אלייך (ולא קבעתם בסינמה סיטי. תודה ששאלתם) בזמן שאת קוראת עוד פרק תהילים לזיווג משורש נשמתך אמן ואמן בחריקת גלגלים עוצרת לידך סובארו שנת 800 עם ריפודים ח-דשים במבצע יד רביעית. מסודר, אין מה לדבר. עלם חמודות של ממש ניצב למולך. אחרי המבט הראשון נדמה לך שנגמרו המראות בעולם. אחרי המבט השני את בטוחה שהן נשברו מייאוש.

אחרי תזכורת לעצמך בפעם המאה להסביר לעולם שהעובדה שאת חצאית, לא משייכת אותך אוטומאטית לכל מכנסיים וכיפה שמשולבים בגוף אחד את מתחילה בקדחת הבושה. איפה תשבי איתו כך שלא תיראו ביחד… אם הסטטוס שלך כבת 20 רווקה לא להיט, אחרי הדייט המשותף הזה את עפה מהרשימה, ייתכן לצמיתות.

את מזמינה אותו בחיוך זוהר ל"בית קפה ממש נחמד" שבינך לבין עצמך מתוייג כמחבוא האולטימטיבי. "קפפאשלה" ולמרות שהסובארו קצת מקרטעת אתם מגיעים ואת מגלה לא בהפתעה גמורה שהבושם החביב על בעלך המיועד הוא ריח זיעה טבעי. על טעם וריח אין מה להתווכח.במקרה דנן אין גם מה להריח.

את מזמינה שוקו חם ומבקשת שיגיע פושר ממש ובולעת אותו בלגימה לפני שהשתיקה הנהדרת הזאת בניכם תיהפך לשיחה של ממש. בין לבין הוא באמת משתדל, מציע לך איזה מאפה ושואל אם את לא רעבה. האמת שהיית, כי לא אכלת יומיים מהתרגשות אבל וואלה, עף לך התאבון כמו הציפייה מהשידוכים שדודות שלך מסדרות לך בטענה שאת לחמניה חמה עכשיו. בכלל, זה נורא מחמיא ההשוואה ללחמניה. את רק מקווה שיש לחמניות במידה 38.

ו.. זהו. אתם נאנחים. כאילו דיברתם על עניינים ברומו של עולם. הוא שאל "איזה בעל את מחפשת" ובשיא הציניות ענית לו "בעל הון" תוך לגימה רועשת במיוחד של השוקו. מה אתה עושה ומה את עושה והעבודה המסודרת שלו מתבררת כמאוד זמנית. הוא באמת אדם נחמד, ויש לו חלקים של ג'נטלמניות ערסית חביבה אבל כל קשר בינכם גובל בסכנת נפשות של ממש.

אז מבטיחים לך דייטים. מילים והבטחות נזרקות לחלל כלאחר יד. אף אחד לא ממש בודק באמת. הוא עם כיפה. עובד או לומד (מאיפה דודה שלך יודעת, הא?! למה את בררנית, למה? ) ויאללה- שיהיה בשעה טובה.

הבטיחו לך דייט. רק חבל שהוא בלי כיסוי.

==

הכותבת הינה עובדת סוציאלית בתפקיד בכיר בלשכת הפסיכיאטר המחוזי. בימים אלה נמצאת לפני התמחות במשפט פלילי בבית משפט השלום. בעלת 3 תארים וסטודנטית ללימודי תעודת פרופילאות פלילית באוניברסיטת אריאל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
שנונה!!!
לחמית | 12-11-2014 14:08
2
מאמר רדוד
שרה | 12-11-2014 20:26
ההתאמה בין בני זוג חייבת להיות על בסיס יופי וכסף???
3
רדוד?
לשרה | 12-11-2014 22:50
התאמה צריכה להיות נפשית. וודאי לא על מעמד וכסף. אבל היא כותבת פה בהומור ונקודת מבט חיצונית שמוכרת הבטחות לא קושורת ומנסה לפתות בכסף ומעמד אבל בדיוק על זה היא משחררת קיטונות של ציניות. לא מעמד וכסף אבל גם לא כיפה וחצאית... אותי זה דווקא הצחיק נורא. כי המצד זה לגמרי ככה...
4
מדהימה ! מאמר מעולה !
חן קהתי | 12-11-2014 23:32
וואו !!!!! מאמר מדהים !!!!!!!!!
5
אז מה, לכולנו היו דייטים דפוקים.
פוני יער | 16-02-2015 9:47
פעם הבאתי לדייט עם סטודנטית לראיית חשבון, את הדוח של תיק ניירות הערך מהברוקר האמריקאי שלי. היא התאכזבה שהתיק פחות משלוש מאות אלף דולר.
6
הילה את הורסת אותי עם התיאורים שלךך
רינת | 19-02-2015 17:28
כמה עצוב שזה אמיתיי.. בע"ה שתמצאי בקרוב את האחד המיוחד!!