פיגוע דריסה בירושלים: אדם נהרג, 2 נפצעו באורח קשה

פיגוע דריסה בירושלים: אדם נהרג, 2 נפצעו באורח קשה

כלי רכב פגע בכמה הולכי רגל בשני מוקדים שונים, סמוך לתחנת הרכבת ברחוב שמעון הצדיק בירושלים. אדם אחד נהרג, שמונה בני אדם נפצעו באירוע, ארבעה מהם קשה. המחבל חוסל

author-image
פיגוע דריסה בירושלים: אדם נרצח, 4 נפצעו באורח קשה
  זירת פיגוע (צילום ארכיון: פלאש 90)

פיגוע דריסה בירושלים: כלי רכב פגע בכמה הולכי רגל בשני מוקדים שונים, סמוך לתחנת הרכבת ברחוב שמעון הצדיק בירושלים. 

אדם אחד נהרג, שמונה בני אדם נפצעו באירוע, ארבעה מהם קשה. המחבל חוסל. 

מעדויות של עדי ראייה לפיגוע עולה כי המחבל נסע עם רכבו ודרס הולכי רגל בשני מוקדים. בשלב מסוים יצא מהרכב והחל לתקוף עוברים ושבים באמצעות מוט ברזל.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום דיווחו כי הרכב פגע בהולכי רגל בפינת שבטי ישראל ובגבעת התחמושת. 

במגן דוד אדום מסרו כי סמוך לשעה 12:09 התקבל דיווח על רכב שפגע בהולכי רגל ברחוב שמעון הצדיק שבשכונת שייח ג'ראח. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לשלושה נפגעים.

אלי ביר נשיא 'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר ברכב שפגע במספר הולכי רגל על כביש 1 בפינת רחוב שמעון הצדיק והמשיך בנסיעה עד לצומת הבאה בצומת משה זקס ופגע בהולכי רגל נוספים, בוצע ירי מניידת משטרה לעבר הרכב עד לעצירת המחבל, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שחלקם נפגעו באורח קשה".

שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, אמר בעקבות הפיגוע: "אבו מאזן הוא הנהג במכוניות המוות בירושלים, והמחבלים הם רק שליחיו. מדינת ישראל צריכה להגיד בקול ברור כי ממשלת הפתח-חמאס היא רשות טרור ויש לפעול מולה בהתאם".

בנט הוסיף: "אין כיפת ברזל נגד נהגי מכוניות, ואזרחי ישראל לא יוכלו לחיות בלי הרתעה וריבונות בעיר בירתם. ביטחון הוא לא מותרות".

ח"כ שולי מועלם רפאלי התייחסה למצב הביטחוני בירושלים ואמרה: "רק בתחילת השבוע במהלך דיון חירום בועדת הפנים על המצב בירושלים אמר המפכ"ל יוחנן דנינו שמי שטוען שאין בירושלים ירידה במהומות, ביידויי האבנים ובהפרות הסדר הוא לא מחובר למציאות".

בתקופה האחרונה התגברו מקרי הטרור בירושלים. בשבוע שעבר ירה מחבל לעבר יהודה גליק, פעיל הר הבית, במטרה לחסלו. גליק נפצע באורח קשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו